Overnatning / Glamping

lørdag den 16. november 2013

Velkommen i Fru Pedersens åbne julehave.

 

Så er julehave åbnen, noget jeg har glædet mig helt vildt til. Jeg har den sidste måned lavet den ene opstilling og kreation efter den anden, og det hele er nu smeltet sammen til en eventyrlig julehave. Hvis i synes i har set meget jul her på bloggen, kan jeg godt afsløre at der er meget, meget mere i min have i virkeligheden. 
Jeg glæder mig til at byde året julehavegæster velkomne, dele mine ideer og inspirere. 
Alle er velkomne, entreen er 50 kr. børn under 12 år gratis. Traditionen tro er der altid kaffe på kanden, og lidt hjemmebag.

Julehaven er åben kl 13-17.
I weekenderne i uge 46-47-48-49- samt lørdag i uge 50
EKSTRA ÅBENT d. 20-21-22 dec. kl. 13-17
Samt efter aftale på hverdage.

Fru Pedersens have
Skalstrupvej 36
7570 Vemb


11 kommentarer:

  1. Hej Anette

    Held og lykke med din Åben Julehave, hvor jeg håber der er mange der vil aflægge dig et besøg, det har du virkelig fortjent med det kæmpe arbejde du har lagt i den.

    Jeg vil opfodre til at alle dem der har tid og mulighed for det til at aflægge dig et besøg, det er en oplevelse man kan leve rigtig længe på og det giver endnu mere blod på tanden til at forsøge selv.

    Jeg havde selv den store oplevelse at se denne vidunderlige julehave sidste år. Den stemning som Anette har skabt er ligesom et julekort fra gamle dage, hvor man bare falder i staver ligeså hurtig man kommer ind på gårdspladsen og en ro indfinder sig helt ind i sjælen.
    Hun er utrolig dygtig til at skabe stemning, men det kan vi jo også se her på hendens blog.
    Det er helt sikkert at jeg vil tage turen derover igen iår selvom det er en køretid på små 3 timer hver vej. Det eneste der holder mig tilbage er tiden, da manden arbejder hver 2 weekenden og lidt for meget i de andre weekender og så selvfølgelig vejret.
    MEN JEG HÅBER PÅ JEG NÅR DET.

    Synd ikke jer selv for denne kanon oplevelse.

    God dag, Anette

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  2. Åhhh Anette, hvor ville jeg gerne have boet tættere på. Det er desværre ikke muligt for mig at komme. Jeg håber du vil vise noget mere på bloggen. Inspiration og julestemning kan jeg ALDRIG få nok af.

    KNUS
    Eva

    SvarSlet
  3. lykke til i dag
    skulle gjerne hvert deg
    vakker dag til deg
    klem eli;)

    SvarSlet
  4. Kæmpe stort tillykke og SÅ godt gået - det ser så hyggeligt ud, jeg er også laaangt fra dig, men glæder mig på dine vegne at du har formået at kreere en julehave...

    SvarSlet
  5. Tillykke med åbningen af din jule have. Jeg vil mege gerne se den live men det er desværre ikke muligt for mig i år. Jeg vil prøve om jeg kan reservere er weekend næste år. I år må jeg nøjes med at følge med på din blog. Har du også åben have om sommeren?
    Håber du får nogle gode weekender :-)

    SvarSlet
  6. Hej Anette, jeg vil gerne lige sige til alle jer der kigger og læser med, op af sofaen og kom afsted ;-). Har besøgt haven i dag lørdag, hvilken fantastisk stemning og oplevelse, det var meget inspirerede. Sidder nu hjemme og tænker, hvad kan jeg nu finde på at lave i min have, så den bare kommer i en lille bitte smule i nærheden af " fru Pedersens have ". Jeg drømmer og skal ud og lege i min have i morgen :-). Tak Anette, også for din dejlige imødekommenhed :-.
    Mange havehilsner fra Margit

    SvarSlet
  7. Åh hvor ville jeg ønske du var liige om hjørnet :0) men skønt at kunne få en masse inspiration her på bloggen..
    Håber du får en masse besøgende..
    God søndag

    SvarSlet
  8. Jeg havde været op til flere gange for det er lige mig, og sikke meget skøn inspiration, jeg ville have fået. Men der er jo det med afstanden ;-)

    Jeg har lige bladret det nye Isabellas igenem, og der var din smukke have også. Til lykke med en rigtig flot artikel :))

    SvarSlet
  9. Hej Anette, håber du har haft mange besøgende I weekenden. Du giver inspiration til så mange. Jeg kan læse på din blog, at din have bliver vist I det nye Isabellas. Da jeg I sidste nr. læste hvad der ville komme I næste nr. var der et billede, der fik mig til at tænke på din have, jeg kunne kende den opstilling.
    Mange hilsener Hanne

    SvarSlet
  10. Hej Anette.Håber den første weekend med åben julehave er gået rigtig godt......vejret har da været med dig. God aften knus Jette

    SvarSlet
  11. Det gad jeg gerne. :-) Håber mange har været forbi og nyde din skønne julehave.
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet