Overnatning / Glamping

torsdag den 14. november 2013

Kagebord, rionet og julestemning på terrassen.








Så er der dækket op til kagebord, med hele 3  kager, alle hjemmelavede, i beton. De udgør en del af jule/vinter udsmykningen på den overdækkede terrasse i haven. Over bordet er et stykke rionet med lyskæde, gran og diverse hængende pynt i naturmaterialer. Der er også en lyskæde om eventyrjuletræet ved siden af vinduet. Der er en skøn stemning, når det er mørkt og lysene er tændt i lygter og lanterner, samt lyskæderne med de små varmt hvide ledlys.

11 kommentarer:

  1. Det er simpelthen for herligt :) Jeg er VILD med dit "kagebord" <3

    SvarSlet
  2. Beautiful photos!
    Greetings from Holland, RW & SK

    SvarSlet
  3. Så flot - ingen tvivl om det ser godt ud i mørket når lysene er tændt.

    SvarSlet
  4. Så fint du har lavet det.
    Det ser rigtig hyggeligt ud.
    God idé med rionettet.
    God og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  5. Wow så flott
    og innspirerende
    tror jeg må lage noen sånne kaker jeg også...
    tatt for du deler
    flott dag til søte deg
    klem Eli:)

    SvarSlet
  6. Hvor ser det godt ud!
    Hilsen,
    Lis, Ølsted

    SvarSlet
  7. WAUW! Du kan virkeligt forstå at pynte op udenfor. Jeg er vild med dine beton-sager. Især dine paddehatte!. Min bladkrans og de par hyacinther jeg har sat ud blegner godt nok noget!

    SvarSlet
  8. Kære Anette,
    Nu ved jeg godt, at det ikke er en konkurrence... Meen! Jeg bliver alligevel lidt misundelig og er selfølgelig fuld af beundring når jeg ser, hvor GOD du er til at jule. Du har virkelig et stort julehjerte :)
    Mange kærlige snart-julehilsner,
    Mathias

    SvarSlet
  9. Hej Anette
    De fine kogler på næstsidste foto er det af egen avl? Hvor store er de? svært at se, hvor stor skålen er, de ligger i.
    Hilsen
    Anne Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er pinjekogler, som jeg har købt, dem kan man vist ikke selv avle. De er superflotte og på størrelse med en knyttet hånd eller lidt større :-)
      K.H. Anette

      Slet