Overnatning / Glamping

tirsdag den 12. november 2013

Julestemning ved legehuset og en rekord.







Det første man ser mår man kommer ind på gårdspladsen er vores 2 gamle legehuse. Der er nu pyntet op til jul og vinter, grønt, brunt og rust er de gennemgående farver. Det lyder lidt kedeligt, men er faktisk rigtig smukt og roligt at se på. Når de småbitte ledlys tændes i skumringen ser det helt eventyrligt ud.

I går var der rekord antal sidevisninger på min blog, indlægget med eventyrlige mos juletræer, var virkeligt populært. Det sidste stykke tid har det gennemsnitlige daglige antal sidevisninger ligget på 1000, men i går var det på knap 1800, 1796 helt nøjagtigt :-) helt vildt. 
Det glæder mig utroligt meget at der er så mange der har lyst til at se hvad jeg går og laver og bliver inspireret af det. 


17 kommentarer:

  1. Meget flot og dine gode ideer er dejlige at se på.

    SvarSlet
  2. Hej Anette
    Et stort tillykke med de mange sidevisninger jeg syntes det er helt fortjent for din blog er bare god. Idag et dine gamle lejehuse der har fået et nyt liv SUPER
    Det er spændende hver morgen at gå ind på din blog og se hvad du har lavet.
    God dag

    SvarSlet
  3. Åhh så härligt inspirerande bilder !
    Gillar ditt lilla fönster på vägen med den vackra blomlådan framför !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvarSlet
  4. Hej Anette

    Et stort kæmpe tillykke med din rekord. det er så flot og helt sikkert ikke noget du have set komme da du begyndte at blogge sidste år.

    Det er altid med stor fornøjelse at kikke ind her på bloggen og se hvad du nu har fundet på af abekatte strenger og finurligheder. Ordet skuffet finder man aldrig om dine indlæg som er så berigende og lærerige på alle måde.

    Den måde som du dekorere på tror jeg tiltrækker mange, fordi det ikke behøver at koste en formue hverken i planter eller materialer på anden måde. Enkelt og stilfuldt tror jeg er de rette ord. Men at du også viser at haven ikke behøver at være lukket ned fra 1 november og et halvt år frem.
    Det er ihvertfald det som giver stor inspiration og har fanget mig på alle måder.

    Legehusene og området omkring dem kan man stå længe og kikke på, der er hele tiden noget nyt der fanger øjnene og det er ligegyldigt om det er vinter eller sommer.

    Rigtig god dag Anette.

    Knus herfra en midtfynbo som beundre dit kreative gen rigtig meget, Pia




    SvarSlet
  5. Det var fint jul pyntat!!
    Mariana

    SvarSlet
  6. Hold da op Anette sikken en masse mennesker der kikker dig over skuldren..;-) sjovt for dig, det giver også energi til at gå videre..jeg må sige du er opfindsom. Bliv ved med det.kh Grethe

    SvarSlet
  7. Tillykke med det, det du laver er jo meget populært, meget mere end "bare" have :) Som Marie på Hortofilia skrev, jeg ejer ikke det der dekorationsgen, det gør jeg heller ikke, men jeg skal love for, at du gør.

    SvarSlet
  8. Der ser godt ud ved legehusene, jeg kan forestille mig, det vil se eventyrligt ud med lyskæder. Jeg nævnte din blog I havefolket idag, Anette.
    Dine mostræer er decorative. Indimellem får jeg den tanke, at dit døgn har mere end 24 timer.Jeg kan godt forstå, du glæder dig over dine besøgstal.
    Mvh Hanne

    SvarSlet
  9. Du fortjener bestemt de mange læsere. Der er jo hver dag smukke , spændende og inspirerende ting at kigge på. Håber at kunne få en tur op til dig passet ind i programmet. God dag.

    SvarSlet
  10. Hej Anette.Kan godt forstå at du har så mange læsere......og tillykke med det.
    Det er altid spændende at læse med hos dig.Ærgeligt at du bor så langt væk fra mig.Men vi har planer om at besøge haver til næste forår/sommer i det nordlige Jylland.......så det kan da være vi ses.God dag Knus Jette

    SvarSlet
  11. Flot med så mange læsere. STORT tillykke med det. Det er da også velfortjent. Du er en flittig haveblogger og mange ideer til pynt i haven.

    SvarSlet
  12. Hej
    Jamen... Må da lige ind og kigge hver dag, for tiden. Jeg skal da se hvad du finder på ;-)

    Eventyrtræerne fik mig til at tænke på nogle juletræer af gyvel, som jeg lavede for mange år siden.... Og nu har jeg lavet et eventyrtræ, for de ser da så smukke ud...

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  13. Tillykke det er helt forståeligt at så mange kikker med så flittig du er med at kreere og blogge hver eneste dag:o)

    SvarSlet
  14. Det er da mere end almindeligt vildt med så mange besøgende. Men det er også meget inspirerende at besøge din side!

    SvarSlet
  15. Kan godt forstå at der er mange andre end mig, som bare lige må kigge ind forbi og se hvilke fine ting, du nu har fundet på. Og dette er ikke kun her op mod juletid. Du fortjener stor ros og opmærksomhed. Hvis ikke jeg boede så langt væk, så var din have med på listen sammen med bla Tivoli, som skal besøges for at forøge julestemningen.
    Mange hilsner Susanne Josephine

    SvarSlet
  16. Ågratulerer så gøy
    jeg er ikkje overasket
    du har jo en så herlig blogg
    får virkelig fantasien min igang
    fin kveld til søte deg
    klem Eli:)

    SvarSlet
  17. Til lykke med rekorden, Anette! Det er da fortjent at du har så mange sidevisninger!
    Og, ja, jeg kan lige forestille mig hvor eventyrligt det må være med lys i skumringen.

    SvarSlet