Overnatning / Glamping

onsdag den 20. november 2013

Jul omkring trellebænken på skurvognens terrasse.





På terrassen vest for skurvognen,med udsigt til åbne marker, har  trellebænken, som vi lavede for nylig fået plads. Først var den flankeret af græskar i rigelige mængder, men nu er der jule/vinterpyntet der. Fyr i en mælkespand, et grantræ der har været den ene af 3 toppe på et juletræ, passede lige i hjørnet. Krukken med broget vedbend, fra i sommers, en kurv med kogler, lidt brænde i en balje, en kælk og en lanterne. Inde i lanternen har jeg lagt nogle små stilke med mariebær, rundt om lyset, det giver lidt liv til lygten. Ikke meget der skal til for at det igen ser indbydende ud, og passer til årstiden.

12 kommentarer:

  1. SÅ kosligt
    du er virkelig flink
    ønsker deg en flott dag
    søte Anette
    klem Eli:))

    SvarSlet
  2. Så hyggeligt. Det må især se godt ud om aftenen med lys i lygterne. Jeg er især småpjattet med din muslingeskal. Den er smukt patineret.

    SvarSlet
  3. Flot trellebænk du har lavet. Det er altid flot med en pyntet bænk. Kan se at du er klar til at tage en tur ud over markerne med dit barnebarn på kælken når den første sne falder.
    God dag

    SvarSlet
  4. Så fint ser det ud.
    Du har fået gjort det rigtigt hyggeligt.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  5. Så stemningsfullt og vakkert du har laget det!
    Liker så godt de naturlige fargene:)
    Takk for hyggelig hilsen hos meg:))

    SvarSlet
  6. Hej Anette.Det ser bare godt ud ved din skurvogn.Brændet og den flotte muslingeskal
    fuldender opstillingen.God dag knus Jette

    SvarSlet
  7. Det ser hyggeligt ud ved skurvognen, som du selv siger, så skal der ikke så meget til. Har du muslingeskalden til at stå ude om vinteren? den er flot patineret. Sikken en flot reportage I Isabellas, den kan du godt være stolt af,Jeg måtte ud mandag formiddag for at købe bladet.

    Mvh Hanne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne. Muslingeskallen står ude hele året, og ja den har en rigtig flot patina. Tror der er rigtig mange der har købt ISABELLAS :-)
      Knus

      Slet
  8. Beautiful photos of the terrace.
    Greetings from Holland.

    SvarSlet
  9. Så hyggeligt det ser ud! Jeg har faktisk også fået pyntet lidt op uden for. Men jeg kan altså ikke følge med dig ;-)

    SvarSlet
  10. Ja det er en fin opstilling du har begået Anette. Kreativt og det jeg holder af, er at du ikke bruger dyre materialer, men meget det forhåndenværende søms princip! Hvis du forstår. Jeg var i to supermarkeder i dag uden af finde Isabellas! Nå helt udsolgt er det jo nok ikke, så jeg fortsætter min søgen!

    SvarSlet