Overnatning / Glamping

tirsdag den 26. november 2013

Mosbamse i den gamle barneseng.





Mosbamsen er en af de faste traditioner, som jeg har lavet hvert år, sammen med mine børn, siden de var var små. Nu kan de alle 3 selv lave mosbamser. Mosbamsen, har siden jeg fik barnesengen, haft plads i den, tidligere sad den på en stol eller på bænken. Jeg har 2 gamle barnesenge, den anden bruger hunden til hundekurv.
Mosbamsen er lavet over et skelet af kyllingetråd, det er samme skelet jeg genbruger år efter år.
Træroden herunder er genbrug, fra sidste år, hvor vi hentede den i et læhegn. Den er spulet ren for jord, og står som en fin rustik og naturlig skulptur, ovenpå lidt gran.



11 kommentarer:

  1. Rigtig god ide med genbrug af en gammel barneseng bruger du den også i haven til andet i løbet af året? Smuk ser den ud med gran og den store bamse.
    God dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Den står i haven året rundt, med forskellige udstillinger i :-)

      Slet
    2. Den står i haven året rundt, med forskellige udstillinger i :-)

      Slet
  2. Mos er nemt at bruge, det er lige min stil, det kan jeg finde ud af :) En trærod er god at få fat i, jeg har et par stykker liggende.
    Knus

    SvarSlet
  3. Å EN SÅNN BAMSE MÅ JEG PRØVE MEG PÅTAKK FOR TIPSET
    DU ER SUPERFLINK ANETTE
    KLEM ELI:)

    SvarSlet
  4. Hej Anette.Hvor ligger din mosbamse fint i den lille seng.Men den trærod er jeg da bare vild med.God aften knus Jette

    SvarSlet
  5. dejligt at se du nyder at finde på, den fine gamle seng er da genial og jeg er også vild med mosbamser - kan se den bamse nyder at ligge der.
    Hilsen Grethe

    SvarSlet
  6. Hvor er det blevet fint og hyggeligt.

    SvarSlet
  7. Mos og den rustne seng er så fint sammen. Din bamse er da også sød, og selvfølgelig skal den da sove i sengen på et dejligt lag gran.
    Ting med mos er også lige mig.

    SvarSlet
  8. Ååå...sååå nydelig din mose bamse er!
    Og i den lille sengen...for en flott ide:)

    SvarSlet
  9. Som du dog giver den gas Anette. Jeg har endelig fået købt Isabellas, men endnu kun nået at kigge billeder. De er til gengæld gode. Lader til at være en fantastisk gengivelse af din kreativitet. Glæder mig til at jeg får tid til at læse om dig og din have deri. Det bliver kun til længselsfulde blikke på nogle få blogs disse dage.

    SvarSlet