Overnatning / Glamping

fredag den 22. november 2013

Små beton paddehatte i skovbund.




Jeg synes at mine små beton paddehatte bliver væk i min store have, når de står i jorden.
Derfor fik jeg min mand til at lave en tyk plade, som vi borede hulle i, der hvor jeg ville have de forskellige paddehatte. I bunden af hver paddehat, er der slået et søm i, som har fået hovedet skåret af med vinkelsliberen. Så står paddehattene godt. For at skjule pladen, har jeg dækket den med mos i kanterne og grangrene imellem paddehattene. Den lille lyskæde giver et fint spil i bunden af dekorationen, og ser fantastisk ud når det er mørkt.
Se HER hvordan jeg lavede dem.

11 kommentarer:

  1. Lovely are the mushrooms Christmas photos.

    SvarSlet
  2. Hej Anette

    Igen viser du en dejlig opstilling, så man tænker ja sådan kunne det også gøres.

    Jeg er helt sikker på, at du er landet på en forkert gren, da du valgte dit levebrød.
    For med den kæmpe kreative evne som du bestiger og er udstyrret med, skulle du have været inde for denne change istedet. ( jeg ved dog at du er rigtig glad for dit arbejde som handicaphjælper).

    Nu vil jeg glæde mig til at gense dit smukke paradis på søndag, da alt ser ud til at have flasket sig, så bilen kan vende næsen over mod dig igen.

    HVOR JEG GLÆDER MIG TIL AT SE DIT PARADIS IGEN.

    Rigtig god dag, Anette

    Knus herfra det midtfynske, Pia

















    SvarSlet
  3. Dine beton kreationer er så flotte vil gerne prøve det men er lidt usikker på om jeg kan få noget godt ud af det. Når vi ser du gør det ser det legene let ud. Jeg har set at der er et støbekiursus i min lokalafd. af haveselskabet til sommer så jeg overvejer at melde mig til så jeg måske kan gøre dig kunsten efter til næste år
    God dag

    SvarSlet
  4. Kære Fru Pedersen.
    Er så vild med dine flotte paddehatte, at jeg endnu engang må efterligne din ide.
    Har de sidste mange dage samlet ideer til hvad jeg skal støbe ud over paddehatte. For på mandag sætter jeg gang i det helt store støberi. Det bliver så spændende.
    Kh Heike

    SvarSlet
  5. Hej Anette.
    Du kan tro Isabella's magasin er pløjet igennem, flot omtale du fik, kæmpe tillykke.
    Kan godt forstå dine paddehatte næsten forsvandt i så stor en have du har. Dem spejdede jeg også efter i magasinet....Men du kommer sikkert på flere ideer.Rigtig god dag fra Grethe

    SvarSlet
  6. De er bare så søde - og også lidt sjove. Fantastisk fundet på :-)

    SvarSlet
  7. Hej Anette, dine pattehatte er skønne også ude i din have, jeg så dem udmærket, selv om din er have er stor :-). Det skal jeg helt klart have prøvet af.
    Nu er mine spejlbassiner kommet på plads og det ser rigtigt godt ud, håber at du finder din plads til dit spejlbassin. Jeg tager dine brochure med på julemarked i overmorgen, og jeg skal nok tale varmt for dem/dig, det bliver ikke svært, da det kommer fra hjertet af :-). Hilsen Margit

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Margit. Det lyder godt at dine spejlbassiner er kommet på plads, det bliver spændende at se til sommer, når planterne er vokset lidt til i nærheden. Ønsker dig et rigtigt godt julemarked, og 1000 tak for at du vil uddele mine brochurer.
      K.H. Anette

      Slet
  8. Hej Anette.Superflot opstilling med dine fine paddehatte.Og der ser rigtig godt ud med de små lys under.Har lige sat lyskæder og lystræer op udenfor.......dejligt med lidt ekstra lys her i den mørke tid.
    God weekend knus Jette

    SvarSlet
  9. Ååå...så fine dine paddehatter er!
    Passer veldig flott med bar og lys under:)
    Herligt:))

    SvarSlet