Overnatning / Glamping

mandag den 18. november 2013

Artiklel om min julehave i ISABELLAS.





Fru Pedersens eventyrlige julehave, sådan lyder overskriften om min julehave, som er i magasinet ISABELLAS, der udkommer i dag. Jeg modtog selv magasinet i lørdags med posten, og sjældendt har jeg åbnet magasinet med så stor spænding, for hvordan mon min julehave ville se ud i bladet :-) 
Den ser helt fantastisk ud, og jeg er virkelig stolt over den flotte artikel og de smukke billeder, som journalist og fotograf Jytte Boch har lavet om min julehave. 

Årets første weekend med åben julehave er gået, det gik rigtig fint, med mange dejlige havegæster. Det var en træt Fru Pedersen der segnede om i sin seng i aftes, efter en skøn weekend, med hovedet fuld af nye ideer, for det er ikke kun havegæsterne der bliver inspireret, det gør jeg også selv, af al den snak og udveksling af ideer, og jeg elsker det.

33 kommentarer:

  1. Gratulerer så gøy
    jeg må kjøpe bladet
    gleder meg til å se
    takk for tipset
    fin dag til vakre deg
    klem Eli:)

    SvarSlet
  2. Hej Anette
    NØJ hvor lyder det spændende - og tillykke med at Isabellas har bragt artiklen om din julehave, det lyder lovende.
    Jeg må se at få købt bladet, men jeg ligger desværre syg, så jeg må se at have fat i et familiemedlem der kan tage bladet med hjem.
    God dag.
    Have hilsen
    Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anita. Æv det var da træls at ligge syg, rigtig god bedring. Håber der er en der vil tage bladet med hjem til dig, så får du det sikkert en lille bitte smule bedre, når du ser alle de gode ideer og flotte billeder i magasinet :-) Jeg har selv holdt ISABELLAS lige siden det allerførste nummer kom på gaden, for mange år siden. Det er sådan et dejligt livsglad og inspirende magasin. Knus.

      Slet
  3. Tillykke med udgivelsen, hvor ser det flot ud. :)
    Jeg var ved at lokke manden med til julehave hos dig i weekenden. Han skulle bare lige høre hvor du boede... Efter postnummeret mente jeg det måtte være tæt på....hmmmm... Helt tæt var det så ikke, så vi kom altså ikke afsted! ;)
    Men dejligt at høre at mange andre kom forbi, og med den nye artikel kommer der nok endnu flere de næste weekender. Rigtig god fornøjelse. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Fru Friis.
      Det var da en skam, ville ellers meget gerne have hilst på dig. Nu er jeg ikke lige helt klar over hvor du bor, men er det ikke her i jylland, sådan lidt nordpå :-)

      Slet
    2. 6000 Kolding.... men når vi det ikke til julehaven, så banker et forår snart på døren igen... ;o)

      Slet
  4. Tillykke, det er da vildt spændende! Jeg må straks ud at investere i bladet, så jeg kan svælge i de lækre detaljer.

    SvarSlet
  5. Sikke da en sjov og spændende oplevelse! Tillykke med udgivelsen - og ikke mindst godt at høre at du er tilfreds og glad for resultatet.
    Havehilsen fra Henrik Havehjerne

    SvarSlet
  6. Tillykke med artiklen det er velfortjent. Og mange tak fordi du åbner din have. Jeg var over ved dig lørdag sammen med min datter. og selv om turen var lange (vi kom fra Århus) var det, det hele værd. Da vi kom ud i bilen kunne vi se vi havde været hos i dig i næsten 1 1/2 time. og det var ikke på kaffe drikken vi brugte mest tid. :) Jeg nød at gå rundt i din smukke og inspirerende have.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorthe. Ja det en lang køretur, så det var dejligt at i nød min have.
      Knus

      Slet
  7. Hej Anette

    Stort tillykke med den fine artikel Isabellas.
    Det er helt sikkert en en opgave Jytte Boch har løst fuldt ud (måske har hun ikke lige fanget dine fine ord for de forskellige huse, hvor hun kalder dem pavilloner, men en bagatel)
    Jeg holder kun bladet når der er noget der fanger mig og da jeg læste i lørdags i en kommetarene på din blog at din have var i, røg jeg op til vores bladkiosk her kl 8 for at købe bladet, så nu har jeg siddet med rundstykker og kaffe og nyt hvert et billede og ord og drømmer mig lagt ind i din julehave. :) :):):)
    Dejligt at høre, at du har haft en god weekend med glade mennesker omkring dig.
    Hvis jeg er heldig forventer jeg at turen går vest på næste søndag, jeg er ihvertfald ved at snakke godt for min bedre halvdel og han lader ikke til at være afvisene. såååååå, jeg tror det lykkes. Hvor jeg glæder mig.

    Rigtig god dag, Anette.

    Knus herfra det midtfynske, Pia


    SvarSlet
  8. Hvor ser der smukt ud, må på biblioteket og lurer i bladet, så jeg kan få det hele med (:

    - Anne

    SvarSlet
  9. Hej Anette, artiklen med din have, var det første, der fangede mit øje da jeg fik Isabellas med posten. Herligt at læse og se de fine billeder. Jeg er ked af ikke at få din fine julehave at se, men der er lidt langt fra 3310 i Nordsjælland. Måske til sommer, syntes jeg efterhånden har fået samlet en masse adresser med dejlige haver i Jylland, jeg godt kunne tænke mig at se.
    Hilsen,
    Lis, Ølsted

    SvarSlet
  10. Hej Anette
    Tillykke med udgivelsen, det ser så flot ud, tænk at få en artikel om din have i Isabellas. Du har om nogen fortjent det, din popularitet her på bloggene stormer jo frem, fra at være rimelig ukendt, er der ikke mange, som ikke kender dig mere. Er det mon mere end et år, du har været med.
    Jeg kan lige fortælle dig, at fru Friis bor i Kolding, så der er jo et stykke vej :)
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth. Ja det er helt vildt. Det er knap 14 måneder siden jeg begyndte at blogge, og i starten var det næsten kun min mor der læste indlæggene :-)
      At min blog ville blive så læst, som den er nu, havde jeg aldrig drømt om.
      Nåe Fru Friis bor i Kolding, ja så er der et pænt stykke vej. Men jeg må sige at jeg er imponeret over hvor langt mange kører for at se min have, Ålborg, Århus og Fyn er slet ikke usædvanligt. Men som min nabo sagde i går, da vi talte om lige netop det, Anette vi har da også været i Hune, Århus og København og se haver :-) Det er jo nok sådan at vi haveelskere på et eller andet tidspunkt, får det til at passe med at vi kan komme forbi det vi virkelig gerne vil se :-) Jeg har ihvertfald mange haver jeg lige skal se, hvis jeg kommer i nærheden :-) og det sker jo før eller siden.

      Slet
  11. Super flot at du endnu en gang har fået din have potræteret i et magasin. Jeg har læst den artikel der var i HAVEN og nu må jeg hvis lige et smut i kiosken for Isabellas er ikke et af dem der kommer i min postkasse. Et stort tillykke til dig her fra det nordfynske :-)
    God dag

    SvarSlet
  12. Hej Dorte jeg må sige du er om dig - jeg må hen og købe det blad og nyde en kop god te .Din have fortjener kun det bedste. hilsen fra grethe

    SvarSlet
  13. Hej Anette.Stort tillykke med den fine artikel i
    Isabellas.Rigtig flotte billeder.Skyndte mig at købe bladet da jeg læste at du var i. Dejligt at det gik så godt med din første juleåbent......og der kommer nok endnu flere efter den flotte omtale.
    Desværre bor jeg jo lidt langt væk fra dig. Stor Kbh.........men vi har snakket om at vi vil besøge den nordlige del af Jylland til næste sommer og så vil jeg da også have dig på min liste.
    Rigtig god dag knus Jette

    SvarSlet
  14. Tillykke med artiklen. Stod og kiggede på bladet nede i Brugsen, og nu bliver jeg jo nød til at køre tilbage og købe det. Glæder mig.
    Kh Heike

    SvarSlet
  15. Flot :-) Tillykke med den fine artikel, må vist hellere få købt bladet :-)

    SvarSlet
  16. Kære Anette

    Artiklen ser flot ud her på bloggen, men jeg må vist investere i et rigtigt blad, så jeg både kan se og læse om dig og dit. Det fremgår helt klart af din blog, at du har et udpræget pyntegen ;-)

    SvarSlet
  17. Tillykke fru. Pedersen! Det ser rigtig spændende ud.
    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
  18. Jeg løber straks på tanken efter bladet, elsker at kigge med på bloggen, du er simpelthen så dygtig.

    SvarSlet
  19. Hej Fru P,
    Hvor er det altså bare en flot artikel! Og lang! Selvfølgelig ikke lang nok, men med masse flotte billeder..
    Jeg gemmer bladet og vil vende tilbage for at kigge, når jeg selv løber tør for idéer og smuk julestemning - den er du så rig på :)
    Du må have et helt særligt julehjerte!
    Mange kærlige hilser,
    Mathias

    SvarSlet
  20. Jamen, Fru Pedersen, altså, det er da bare så sejt at du er i Isabellas! Til lykke med det! Jeg skal meget snart købe bladet og som det første finde artiklen om din julehave. Jeg er spændt på at høre om du får betydeligt flere gæster. Det kunne man da godt tænke sig ...
    Kh Nana

    SvarSlet
  21. Tillykke med den flotte omtale i Isabellas! Du har da også fortjent at få fremvist din have i et lækkert haveblad. Jeg venter stadig med julestemningen. Men det betyder jo ikke, at jeg ikke kommer til at læse artiklen. Jeg er klar over, at man skal starte i god tid, når man som dig har åben have arrangement. Jeg er bestemt imponeret over al din flid udi havepyntning på alle årstider. Tak for god inspiration!

    SvarSlet
  22. Kære alle. 1000 tak for lykønskningerne. Allerede lørdag havde jeg gæster i haven, som havde fået bladet med posten, og som havde fået lyst at se julehaven i virkeligheden. Til alle jeg der bor for langt væk, jeg skal nok vise mere fra julehaven :-) Men det er umuligt at få alle indtryk, stilleben og opstillinger med, da der er oplevelser i hver en krog. Specielt stemningen sidst på eftermiddagen , hvor det begynder at blive mørkt, og når det blevet mørkt, er svær at gengive.
    K.H. Anette

    SvarSlet
  23. Jeg suste straks afsted for at købe Isabellas - og sikke en fin artikel fra din have - det må vel være fotograferet sidste år - og det ser ud til at du har fået endnu flere ideer i år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du har helt ret, det er fra sidste års julehave. Og ja der er mange flere ideer i år. I år har jeg jo også haft området omkring skurvognen at lege på :-) Samt begge drivhuse er inddraget i år til en del af julehaven, sidste år var det kun det ene.
      Knus

      Slet
  24. Wauw... Det ser flot ud. sikke meget der er sket hos dig siden jeg for 1,5 år siden spurgte om din have nogen sinde var blevet vist frem i et bLad. det er den så nu - hjertelig tillykke - det er da stort:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ane Kathrine. Ja det er godt nok stort, og så for en vestjyde ude på landet i udkantsdanmark :-)
      Knus

      Slet
  25. Ååå så gøy..og inspirerende!
    Jeg iler straks for å kjøpe dette..heldigvis kan vi få tak Isabella i Norge oså...elsker det bladet:)
    Du har en fantstisk blogg og jeg legger meg til som følger ...om det er ok..?
    Gleder meg til å se mer fra ditt herlige univers:))

    SvarSlet