Overnatning / Glamping

mandag den 25. november 2013

Havreneg i julehaven.


Årets havreneg har jeg selv høstet og bundtet. Det er anden gang de er i brug, første gang var i slutningen af august, hvor de var en del af pyntningen til en jubilæumsfest, som var med høsttema. 
Nu skal de glæde øjet og havens fugle. Der er havreneg flere steder i haven, bla. ved gåsegården, ved legehuset og i den hvide have. 





Jeg er vild med havreneg, de er så dekorative, den helt store foderværdi er der ikke i dem for fuglene, med de fryder øjet.



5 kommentarer:

  1. Mange tak for sidst. Hyggeligt at få hilst på dig og set dine smukke omgivelser. Det var bestemt køreturen værd. Fortsat god dag.

    SvarSlet
  2. Hej Anette.Dine havreneg ser helt bestemt godt ud i din have.Og det gør dine smukke gæs også.Har købt et rust kræmmerhus.......som lige er dig.
    God dag knus Jette

    SvarSlet
  3. Havreneg er skønne. Jeg tror måske du har adgang til nogle mere gedigne nogle, end jeg har. Dem man køber hos blomsterhandleren er ikke så fine som dine.
    Og så har jeg købt og læst Isabellas i dag. Hvor er det en god artikel og nogle dejlige billeder fra din have. Den kan du godt være stolt af :-)

    SvarSlet
  4. Ja havreneg er fine, men fuglene er nu ikke så vilde med dem. Jeg havde havreneg sidste år, det tog lang tid, inden de gik om bord i dem.

    SvarSlet
  5. Hej Anette
    Du forstår da virkelig at skabe julestemning for" ALLE PENGENE" - hvor ser det hyggeligt ud.
    Jeg fik i øvrigt købt magasinet Isabellas - og det var bare en SUPER flot artikel fra din dejlige have.
    God aften.
    Have hilsen
    Anita

    SvarSlet