Overnatning / Glamping

søndag den 10. november 2013

Fantasi eventyrjuletræ. Sådan gør jeg.





Her er en ny variant af mit eventyrjuletræ, som jeg selv er meget begejstret for. Det ligner en kæmpe nissehue :-) Det er lavet på samme måde som eventyrjuletræet, blot med en kjole af grangrene der dækker krukken. Her er brugt en halv olietønde som krukke, den står meget stabilt. Når jeg har stukket alle grenene ned i krukken, stikker jeg grangrene nedefra og op i vildnisset af grene i krukken, hele vejen rundt, og så vikles vinseltråd om som ved eventyrjuletræet. 

Se HER  beskrivelse af hvordan jeg laver eventyrjuletræet.

Når jeg flytter rundt med de store dekorationer og krukker i haven er den gamle sækkevogn, min bedste hjælper, den skåner ryggen for mange tunge løft.

10 kommentarer:

  1. Jeg er fuld af beundring både for din kreativitet og din energi. Det der dekorative gen har jeg simpelthen ikke.

    SvarSlet
  2. Hej, ja rigtig god ide!
    Jeg vil også prøve en af dagene!

    SvarSlet
  3. Det er så flot og meget anderledes. Min datter og jeg skal over og besøge dig næste lørdag. Det glæder vi os meget til :)

    SvarSlet
  4. Et fint og anderledes juletæ. En rigtig god idé! Jeg kan så godt lide, at du bruger de krukker, som har været brugt til sommerens blomster igen til et vinterformål!

    SvarSlet
  5. hej Anette.De er bare så flotte dine juletræer.Og godt at du har en god sækkevogn.....sådan en er slet ikke til at undvære.
    Rigtig god søndag knus Jette

    SvarSlet
  6. De er bare så sindsygt flotte disse træer...

    SvarSlet
  7. Den er da bare endnu finere end de andre ;)

    SvarSlet
  8. Du bliver ved med at finde på :-) Hvor ser de fine ud. Vi gør også en del i juletræer for tiden, men det er dem der står på marken.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  9. Så flott blogg
    her vill jeg være
    klem Eli:)

    SvarSlet