Overnatning / Glamping

lørdag den 23. november 2013

Gamle skøjter, eventyrjuletræ og åben i julehaven.



Jeg har en svaghed for gamle skøjter, de er om noget, noget jeg forbinder med jul og vinter. Som barn løb jeg ofte på skøjter, på de frosne vandhuller på markerne. Ikke noget med fint skøjteløb, nej vi spillede ishockey, når vi fik fri fra skole.
Mine egne gamle slidte skøjter, som jeg iøvrigt fik brugte, er mine yndlings, de har den fineste patina. Sidenhen har jeg selv købt brugte skøjter til dekoration, og har også fået nogle foræret. 
Hængende sammen med et par grene, er det det fineste stilleben, som sætter tankerne i gang og får smilet frem. 
Parret herover hænger i udestuen, og har selskab af et af mine eventyrjuletræer.


Dette er anden weekend med åben i julehaven, og jeg har hørt rygter om at jeg får gæster helt fra Fyn og Sjælland af. Jeg ved at jeg også får besøg af  Tim og He-No havekredse, jeg glæder mig til havesnak og ideudveksling. 
Læs mere om Fru Pedersens julehave HER

4 kommentarer:

  1. Ja det ser flot ud, du får nok mange besøgende. Her hos os er det flot vejr.
    Knus

    SvarSlet
  2. Anette ja, du vækker minderne til live, selv løb jeg også på skøjter ved landsbyens gadekær........der var byens ungdom samlet.Flot, flot sat sammen sp nyd dine gæster.Ville ønske din have var i nærheden...men så nyder jeg dine tiltag her på bloggen. Hilsen Grethe

    SvarSlet
  3. JA BARE NYDELIGT
    HAR NOEN JEG OGSÅ SOM JEG BRUKER
    KOS DEG I HELGEN
    SØTE ANETTE
    KLEM ELI:)

    SvarSlet
  4. Hej Anette

    Skøjter har jeg kun haft på fødderne engang og engang formeget. Vi stod på en sø med guldfisk og de arme fisk fik nok en overraskelse da der stod to ben nede imellem dem. Behøves vil ikke at fortælle at vi fik rigtig mange skæl ud af ejeren.

    Men de pynter flot i dine kreationer på fineste vis.

    En nat tilbage så venter dit vidunderlige paradis, JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet