Overnatning / Glamping

lørdag den 1. november 2014

Grønt i græskarhuset.

Nu hvor jeg er ved at lave julehaven og temperaturen falder, kommer mine græskar ind i det ene drivhus. Jeg synes det er så ærgerligt hvis de skulle få frost og gå til allerede. 
Bedene i drivhuset er blevet dækket med nobelisgran, for jeg synes den blågrønne farve er så flot til græskarrenes.
Græskarrene er kommet i gamle zinkbaljer, kasser og kurve.


Der er en vidundelig duft af gran, og de levende lys i lanterne bidrager til en eventyrlig julestemning.





7 kommentarer:

  1. Fint, hyggeligt og farveafstemt (og det elsker jeg!) som altid hos dig :-)

    SvarSlet
  2. Det ser utrolig hyggeligt ud! - Flotte græskar, du har :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt at se på. Skønne, rolige farver. Jeg har også båret græskar ind i ly - vejret er lunefuldt for tiden. En dag som i dag er det næsten sommer, i forgårs frøs det... men så tæt på vandet, som du er, får du vel ikke så meget frost?

    SvarSlet
  4. Det er nogen FANTASTISKE græskar du har i år - både de grønne og de hvide

    SvarSlet
  5. Kære Anette. Hvor er det smukke græskar du har. Den grønne chiffon--flaske passer perfekt ind i farverne i drivhuset.
    Jeg skal på loppemarked i morgen og se efter gamle skøjter. De er efterhånden dyre, men de ville pynte i vores gårdhave:)
    Kærlig hilsen til dig og John fra John og Eliane

    SvarSlet
  6. Hvor ser det hyggeligt ud i drivhuset .... Jeg er VILD med den støvet grønne farve... Den er BARE flot...

    SvarSlet
  7. Hvor ser det bare fint ud i dit drivhus - jeg elsker de grønne græskar :-)

    SvarSlet