Overnatning / Glamping

torsdag den 6. november 2014

Hvid jul og lysekrone i lysthuset.

Jeg har fået en brugt prismelysekrone i lysthuset. Den giver et fint og hyggeligt lys i det lille rum (2x2m)


Kig gennem ruden, hvor man fornemmer lyset fra oven.


Efter ønsket om en lysekrone opstod, begyndte jeg at kigge efter brugte på nettet, jeg fandt ikke rigtig nogen. Så var yngste datter hjemme en dag og jeg fortalte hende om ideen med en prismelysekrone til det lille lysthus. Så sagde hun mor, du kan da bare få den som jeg købte i en genbrugsbutik i sommers, for jeg har ikke hængt den op, for jeg syntes alligevel ikke rigtigt den passede hjemme hos os. 

Ældste svigersøn hang den op for mig, dejligt med søde og hjælpsomme svigersønner :-)


Julen har også gjort sit indtog i lysthuset. I år er der hvid jul derinde.





10 kommentarer:

  1. smukt Anette lige min stil smile.
    Lillian

    SvarSlet
  2. Det ser bare godt .Du kan bare det med opstillinger , det er lige som at kigge ind i et eventyr hus

    SvarSlet
  3. Et lille prinsesserum - hvor er det fint

    SvarSlet
  4. Super fint med lysekronen! (Den ligner i øvrigt til forveksling en lysekrone jeg har. - Jeg har bare ikke noget lysthus ...)

    SvarSlet
  5. Den prismelysekrone passer perfekt der.

    SvarSlet
  6. Kære Anette.

    Hvor er det fint og eventyrligt. Jeg er helt forelsket i dit lysthus. Ikke alene er det smukt og stemningsfyldt, men det må også være fantastisk at have sådan et lille "gemmested", hvis sjælen trænger til ro. Prismelysekronen er lige prikken over iet. Sådan et par skønne, fingersnilde og hjælpsomme svigersønner må være en pragtfuld "familieforøgelse".

    Knus og kærlige hilsner

    SvarSlet
  7. Hvor er dit lysthus blevet fint, sikke smuk lysekrone!

    SvarSlet
  8. Jeg nyder sådan at kigge med på sidelinjen hos dig fruPedersen ;) Lysekronen er en drøm. Så smuk. Tillykke med den. :)
    kh
    Eva

    SvarSlet
  9. Hvor ser det godt ud med lysekronen i lysthuset. Og en dejlig julestemning, der oser ud fra billederne - man bliver helt i julestemning. Et fint lille "fristed" til at restituere en vintermørk sjæl.

    Kjærligst Hannemor

    SvarSlet
  10. Hvor ser det hyggeligt ud... Jeg er også vild med lysekroner.. og madonnaer....

    SvarSlet