Overnatning / Glamping

lørdag den 15. november 2014

Betonpaddehattene i julehaven.

Mine betonpaddehatte i forskellige størrelser, er rigtig fine og stemningsfulde i julehaven. Den rustikke beton og det grønne, er så fint sammen.

Paddehattene på billederne her over og under, er støbt med en gren som stilk. Deri er sat et søm, som hovedet er nappet af. De står alle i en træplade, som er dækket af enten gran eller mos. Der er boret små huller i pladerne, som sømmene i paddehattene kan gå ned i.


De store paddehatte i gruekedlen, har stilke af gammelt vandrør, det er så langt at det står fast i jorden i gruekedlen. Jorden er dækket med mos og kogler.


6 kommentarer:

  1. wunderschön sind ihre pilze!!! einen schönen abend wünscht angie

    SvarSlet
  2. De er så flotte... Har lavet en del.....
    Har haft besøg af din mor i dag.... Hyggeligt, men snakkede dog kun kort med hende, da jeg havde lidt travlt.....
    I må komme en dag, når vi er over alt juleriet.... :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det spændende alt sammen i julehaven - det synes gæssene også!
    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  4. Hej Anette.Superflotte paddehatte............de skal nok gøre lykke .
    Pøj-Pøj med julehaven knus Jette

    SvarSlet
  5. så fine de var! Jeg satt faktisk i går og så på noen betongpaddehatter (eller sopp som vi sier på norsk) på pinterest, men det så så komplisert ut for de hadde støpt stilk også. Ved å bruke grener eller annet som stilk så ble det hele jo ganske gjennomførbart :)

    SvarSlet
  6. Nu savner jeg helt min gamle grukeddel, jeg sendte den med min far til jernhandleren, da jeg endnu ikke var blevet besat af at holde have året rundt!
    Det ser SÅ eventyrligt ud med de paddehatte.
    Hilsen Lene

    SvarSlet