Overnatning / Glamping

lørdag den 29. november 2014

Gammel tagbagebærer.

 Jeg hat fået en meget gammel tagbagagebærer i træ forærende. Den har jeg sat ovenpå en kommode i garagen. Den er blevet pyntet med lidt grønt og kogler, så er julestemningen slået an. Synes den er rigtig sjov. 
Det må have været en af de første typer af tagbagagebærer, den er lavet af træ, store gummidutter til at beskytte bilens tag og læderremme, til at spænde den fast med.




Nu er den en sjov og anderledes vægdekoration.


5 kommentarer:

  1. Det er da den fineste tagbagagebærer jeg nogensinde har set!

    SvarSlet
  2. danke für die tollen bilder und inspirationen!!! einen schönen 1. advent wünscht angie

    SvarSlet
  3. Hvor er den lækker, og det ser rigtig godt og spændende ud!

    SvarSlet
  4. Hej Anette.Jeg kender ikke nogen som dig der kan få noget spændende ud af alting............og godt ser din gamle tagbagagebær ud med pynt på
    God aften Knus Jette............der lige viser lidt billeder fra mit besøg i din have.

    SvarSlet