Overnatning / Glamping

onsdag den 12. november 2014

Nu er det snart, at julehaven åbner.



En lille hjælper i haven er da dejlig. Det er skægt bedstemor, kør hurtigere :-). Jeg skal nok passe på blomsterne ikke vælter.


Trækvognen er til stor hjælp, når der er mange potter der skal flyttes rundt. 


Julehaven åbner på lørdag kl. 13. Ih hvor jeg glæder mig, til en hel måned med julehavegæster, snak og hygge. Alle julehavegæster bydes på en gratis kop kaffe/the og en kage inde i varmen.

Fru Pedersens julehave
Skalstrupvej 36
7570 Vemb
Tlf. 40259625

Åbent dagligt fra kl.13-17
Fra 15 nov.-14 dec. begge dage incl.
Entre 50kr. Børn under 12 år gratis
Kun kontant betaling.

13 kommentarer:

  1. Kære Anette.
    Du kan tro at vi også glæder os!!!!!!!!
    Hvor er det en kær lille hjælper du har og fine blomster.
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet
  2. süße bilder!!! einen schönen mittwoch wünscht angie

    SvarSlet
  3. Ja, det er da den mest nuttede, lille hjælper du har fået dig :-)

    SvarSlet
  4. Hej Anette.Kan da godt forstå at du glæder dig til din julehave.................ville ønske der ikke var så langt over til dig.Men nød din forårshave rigtig meget.
    Sød lille hjælper du har i haven
    Rigtig god dag Knus Jette

    SvarSlet
  5. Pragtfulde billeder af en glad lille havenisse. Jeg håber, vi kan få arrangeret at komme op til dig i julehaven - den er jo en drøm :-)

    SvarSlet
  6. Hej Anette.... Rigtig god fornøjelse til dig.... Det er så hyggeligt med "gæster og julebesøgende"... Alle er i godt humør,,,,,
    Følger med her i blogland...

    SvarSlet
  7. Jeg er godt nok benovet over dit sociale gen og arrangement med kaffe og kage. Men nu er jeg heller ikke den store bager, så det at stå med kage hver dag i en hel måned, det kræver da sit synes jeg, udover at du skal have alt udendørs på plads. Imponerende.

    På egen matrikel glædes jeg over at mine krukke haver snart er jule- og vinterklar. Har stablet 3 simple trelle-bænke op, hentet flere bellis, taget de stedsegrønne planter frem i rampelyset og kan se lys(kæder) for enden af tunnelen. Det gør mig så glad at rokere rundt og få orden på årstidens opstilling.

    Rigtig god fornøjelse med Julehavens gæster.
    Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Sch.. jeg bager ikke selv, det får jeg hjælp til at min dejlige bageglade familie :-) Der er alligevel grænser for hvad Fru Pedersen kan nå. Men kaffe/the og en kage er altid dejligt og noget jeg selv nyder. De dage hvor min mand ikke er hjemme og der kommer mange gæster, kommer min mor og hjælper med at lave kaffe, ellers klarer jeg det selv. Det er så dejligt at hygge om gæsterne og man snakker så godt med en kop i hånden :-)

      Det glæder mig at du har lavet trellebænke og ved at få styr på din krukke julehave, det er så dejligt, man bliver så glad af det. Jeg har været inde på din blog, for at se om du mon havde lagt billeder ind af det, for jeg ville gerne have set det, specielt de bellis du har gravet op, for det var da en rigtig god ide.

      Slet
  8. Skøn hjælper du har 😆, håber at nå forbi din dejlige have, god aften

    SvarSlet
  9. Hej vi er 4 piger som glæder od til at besøge din julehave i næste uge.

    SvarSlet
  10. Hej Anette, dejligt at du er ved at være klar, det bliver dejligt at du er nået så langt og også kan glæde dig sammen med de besøgende, kan du have en dejlig julehavetid :-), kh Margit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Margit. Ja det er dejligt og jeg glæder mig. Jeg følger med hos dig, du har jo også travlt med din julehave, men du har lige en uge mere at løbe på :-)

      Slet
  11. Som altid er fuld fart over feltet hos dig, og det lader til at lille Merle tager dygtigt ved lære. Jeg er sikker på du får mange gæster i din julehave og ønsker dig en herlig måned. :)

    SvarSlet