Overnatning / Glamping

lørdag den 22. november 2014

Gamle kælke i julehaven.

Jeg er vild med gamle kælke, og har efterhånden en del. Heldigvis er haven stor, så de kan komme i brug, som dekorative og stemningsskabende elementer i haven.

Her kommer nogle eksempler på hvordan jeg har brugt dem.

Kælk med grønt, æbler og lanterne, foran køkkendøren.



Sparkstøtte med grønt, lanterne og en grankrans. De fine røde træsko stod en dag nede ved skiltet ved vejen, en sød og gavmild sjæl, vidste at jeg ville blive glad for dem, så 1000 tak til giveren.


2 kælke ved legehuset, en stående op af huset og en med et lille grantræ.


Kælk stående op af huset med lidt fyr og et par skøjter.


10 kommentarer:

  1. Godt du kan bruge dem i haven, for sne varer det nok lidt, inden vi ser.

    SvarSlet
  2. Det vækker gode minder at se de gamle kælke du har. Der er unægtelig ikke megen hygge over ungernes blå og røde plastik rædsler. Tror jeg skal tjekke min fars "lager" ud ved mit næste besøg, Tak for inspirationen.
    Lene

    SvarSlet
  3. danke für die bilder und inspirationen, ein schönes wochenende wünscht angie

    SvarSlet
  4. Kære Anette
    Jeg elsker både gamle kælke og skøjter- de er da bare så skønne og stemningsskabende! Det er en fin idé at stille dem rundt omkring i haven!

    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
  5. Hej Anette De er fine dine kælke og et flot indslag i julehaven. ;-)

    SvarSlet
  6. Jeg har også flere kælke,... Det er hyggeligt med dem rundt omkring i haven....

    SvarSlet
  7. Du er utrolig sød og inspirerende og du viser det simple ved opsætning, tak for det du holder hvad du lover....smuk julegave..og de små røde transskription hvor er de søde til.

    SvarSlet
  8. Hvor ser det fint ud.. jeg har kunne enkelt kælk men den er jeg også glad for ☺ de er nemlig bare så fine og stemningsskabende. .

    SvarSlet
  9. Godaften Anette.Du er bare god til at finde anvendelse på alle de gamle ting i din have.
    Det ser bare rigtig huggeligt ud rundt omkring med alle dine kælke.
    Godaften Knus Jette................som håber du har haft rigtig mange gæster til din julehave.

    SvarSlet