Overnatning / Glamping

torsdag den 20. november 2014

Link til november måneds havetv.

Til jer der ikke kan se TV Midt-vest er her link til begge udsendelser.


Det korte program HER

Det lange program HER


Det er så de sidste af ialt 8 programmer fra årets gang i Fru Pedersens have. Det har været sjovt og meget lærerigt at lave fjernsyn. Vi har nydt hvert minut. Stor tak til Margit og Hans fra TV midt-vest for nogle rigtig fine programmer fra vores have. 
Det har været rigtig dejligt at få lov at dele ideer og haveglæder.

1. juledag kommer der en årskavalkade fra årets gang i Fru Pedersens have.

Har nogen lyst at se julehaven med egne øjne, er den åben :-)


Åben julehave i 
Fru Pedersens have
Skalstrupvej 36
7570 Vemb

Åben fra d. 15 nov. - 14 dec. Dagligt fra kl. 13-17
Entre 50 kr. Kun kontant betaling.

Alle julehavegæster bydes på en gratis kop kaffe/the og en kage.


14 kommentarer:

  1. Dejlige inspirerende udsendelser. Glæder mig til at se din julehave

    SvarSlet
  2. Har lige siddet og nydt både det korte og det lange program. Hvor er det bare en skøn have, jeg ville ønske jeg kunne se den "live".
    Har da også fået et par ideer, jeg gerne vil afprøve :)

    SvarSlet
  3. Skønt! Jeg har allerede set det lange program (som sædvanlig en fornøjelse!). I morgen skal jeg se det korte :-)

    SvarSlet
  4. Kære Anette.
    Vi glæder os ustyrligt meget til i morgen............kan slet ikke forstå at det er nu.
    Tænk, vi skal besøge din have og overnatte i din vidunderlige B&B og se de skønneste butikker i Lemvig. Vi ses :)
    Kærlig hilsen John og Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eliane og John, Rigtig god tur vest på, vi ses. Knus Pia

      Slet
  5. Det er blevet hyggeligt i din julehave og jeg er sikker på at der er mange der får en god oplevelse hos dig:-)

    SvarSlet
  6. Det har jeg! Vi planlægger at nappe en fridag og tage op til dig.Indtil da bliver det havefjernsyn i sofaen :-)
    kh, Karen

    SvarSlet
  7. Hej Anette...hmm har du ændret mening. Jeg husker jo tydeligt at du har skrevet at du ikke er til nisser...men jeg så altså den sødeste lille nisse i din have i aftes. Pjat kunne bare ikke lade være at drille dig lidt. God weekend.
    Hilsen Rita fra Blomstertøsens have

    SvarSlet
  8. Hej Anette

    Tak for to dejlige kik i din julehave, som altid er det fantastiske udseendelser og man bliver helt glad indvendig af at se de fine resultater filmholdet har fået sat sammen. Der er kun en ting som er noget øv og det er at året er ved at være slut og dermed slut for vidunderlige programmer med dig og john i hovedrollerne, et job som I begge er skabt til og gør rigtig godt.

    Nu glæder jeg mig til at se din dejlige julehave på søndag, det bliver bare så hyggeligt, ligesom et lille barn der har fået sin slikpind, jubiiiiiiiiiiiiii.

    Tak for alle de fine indlæg du har lagt på den sidste tid, det er med stor glæde at jeg kikker ind hver dag og ser hvad du nu har fundet på af abekattestreger, desværre har tiden ikke været til at kommentere dine indlæg. Men idag skulle det være selvom dagen startede kl 4.15 og en bil som måtte på værksted som ikke var planlagt. Heldigvis var det idag og ikke søndag.

    Vi ses.

    Kæmpe knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  9. Lei meg for at det er det siste program (for denne gang??) foruten årskavalkade.Har storkoset meg med alle dine program og min mann er til stadighet blitt tilkallt for å se ett eller annet :)
    Trolltrærne laget jeg i fjor og i år blir det også disse nye laget av trestammer.Herlig :)
    Riktig god helg ønskes deg og din mannn.
    Vh Elisabeth

    SvarSlet
  10. Jeg glæder mig i den grad til at se programmerne!
    Lene

    SvarSlet
  11. Fine tv udsendelser atter engang. Det er så hyggeligt at besøge jer gennem tv. I er gode sammen John og du. Ville ønske jeg boede lige rundt om hjørnet både til dig og Lope. Men man har da lov at håbe at man lige pludselig står i din julehave. Tak for de fine indlæg på din blog. VH Carina

    SvarSlet
  12. Tak for nogle dejlige udsendelser, som jeg har nydt at se. Og som altid er jeg fuld af inspiration og iver til at gå igangværende herhjemme- tak for det ☺
    rigtig god søndag

    SvarSlet
  13. It was such an absolute treat to be able to watch these programs. Even though I don't speak Danish (my Mom was Danish) I love all the inspiration that you have shared and the ideas. I have been wanting to make a driftwood tree for sometime. Now that I have watched you and your husband make a log tree, I will make a driftwood one (with a small log from the beach)

    Thank you ever so much for posting this!
    Lise-Lotte
    from the west coast of Canada
    partygreen.ca

    SvarSlet