Overnatning / Glamping

onsdag den 26. marts 2014

Sorg i gåsegården.

Fru gås er død. Hun lagde en morgen, med hovedet hvilende på halmen på gulvet. Hr gås er så ked af det. Han fik lov at sørge over hende i 2 dage, hvor han vogtede hende stærkere end da hun var levende. Jeg kunne slet ikke komme i nærheden af hende. Så det endte med at jeg måtte spærre ham inde med et hegn, imens jeg bar hende ud. Nu går han rundt og er så ked af det. Jeg søger efter en ny fru gås til ham. Vi ved ikke hvor gammel fru gås var, da de begge var brugte, da vi fik dem. Men et godt liv, har hun ihvertfald haft her i gåsengården.

 
To der elskede hinanden.
 
 
Det er ikke det samme at bade alene.

21 kommentarer:

  1. åh nej.. stakkels hr. gås. jeg håber snart du finder en hun til ham.


    KH
    Marianne

    SvarSlet
  2. Trist - jeg håber, hr. Gås snart får nyt selskab og bliver glad igen.

    SvarSlet
  3. Ej altså, hvor er det trist, men skønne billeder af dem<3 Mon ikke snart den nye frue dukker op......

    SvarSlet
  4. Stakkels hr Gås, håber den snart får en ny kone

    SvarSlet
  5. Hej Anette
    Stakkels hr gås, det er ikke let at blive enkemand, slet ikke midt i foråret de skulle hygge med redebyggeri og små gæslinger. Jeg håber i snart finder en ny mage til ham ;)

    SvarSlet
  6. Hvor trist..det har vi også prøvet. Hos os var det bare vores gase Hugo som pludselig døde. Håber du snart finder en ny Fru gås.
    Hilsen Rita fra Blomstertøsens have

    SvarSlet
  7. I må skynde jer at finde en ny fin gås, så det kan blive godt igen.

    SvarSlet
  8. Trist. Håber du snart finder en ny Fru gås.

    SvarSlet
  9. Men dog, stakkels Hr. Gås! Held og lykke med snart at finde en gåsefrue til ham!

    SvarSlet
  10. Stakkels hr gås. At miste sit livs kærlighed er så sørgeligt. Håber han kan forelske sig igen.
    KH Anne

    SvarSlet
  11. Åh, hvor trist - I må skynde jer at finde en ny Fru Gås til ham.
    - Og så er der nogle, som påstår, at dyr ikke har følelser. KH Nina

    SvarSlet
  12. Kondolerer. Så trist at miste...

    Selv om det "bare" er dyr, kryber de under huden på os og vi holder så meget af dem. Håber I snart finder en ny Fru gås, så der kan komme lidt glæde i den sørgende enkemand igen.

    Knus

    SvarSlet
  13. Nej, hvor jeg nu savner at have gæs igen... Jeg synes, det er nogle prægtige, smukke og kloge fugle. Havde bl.a. en tam gase, der blev 17 år, da han desværre blev påkørt af en bil og måtte aflives.

    SvarSlet
  14. Kondulerer.... Håber I finder en ny mage til ham inden så længe.....

    SvarSlet
  15. Nej hvor trist, tænk at gæs er så tætte, du må hurtigt finde en ny frue til ham.
    Knus

    SvarSlet
  16. Det var da rigtigt trist. Håber han kan finde kærligheden igen.

    SvarSlet
  17. Hvor er det trist.... :-( Nej det er slet slet ikke det samme at bade alene.
    Dyr har et ganske særligt bånd til hinanden - og jeg kan godt forstå han sørger. Jeg håber du kan finde en ny kærlighed til ham.
    Mange knus

    SvarSlet
  18. Hvor er det trist, jeg håber du hurtigst mulig finder en ny kærlighed til hr. gås.
    Held og lykke.
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
  19. Synd for den stakkels tilbageblevne. Bare han nu tager godt imod en ny mage.

    SvarSlet
  20. Hej Anette.Hvor sørgeligt med Fru gås.Men det er livets gang.
    Håber du snart finder en ny mage til Hr. gås............for han skal da ikke være alene..Knus Jette

    SvarSlet
  21. Nååå, hvor er det trist for Hr. gås, jeg håber at du snart finder en ny kone til ham:)

    SvarSlet