Overnatning / Glamping

søndag den 30. marts 2014

Betonengel i selskab med hornvioler.

Denne betonengel var en af de første jeg støbte. Hun er ved at have stået i haven et par år, og begyndt at få en fin patina. Lige nu har hun selskab af små hvide hornvioler, samt lidt hø, der dækker jorden. Opsatsen hun står i, er ved at være så gammel, at fadet er tæret helt væk i bunden, så der er en bærepose i, så jord og planter ikke ryger ud. 



Opsatsen med englen, står i den hvide have, muren bagved er til gåsehuset, som har indgang i modsatte ende af huset.
Man har, når man sidder på bænken, ved siden af englen, denne udsigt, ned gennem den hvide have.


Formen til englen, er fra Panduro hobby. Opskriften på betonen er 3 dele sand og 1 del cement, som blandes til en lind grød.

10 kommentarer:

  1. Jeg synes jo, betonen er rigtig lækker, når den får patina - sikke et fin kig gennem den hvide have - glæder mig til at se mere til den!

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig udsigt, og i dag har det da været vejr til at sidde der.... hvis du ellers har tid :-) Tillykke med den nye fru Gås

    SvarSlet
  3. Flot kig til den hvide have.
    Knus

    SvarSlet
  4. Jeg tilslutter mig de andres kommentarer. Den hvide have har en fin struktur også uden farver.

    SvarSlet
  5. Hvor er det en flot udsigt. Hvad kommer til at vokse op af dine stativer i bedene?
    Ha' en dejlig aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er hvide klematis i stativerne, og så sår jeg nogle ærteblomster der. Der er ret fladt i den hvide have endnu, men midt på sommeren bugner det af hvide blomster, et smukt syn.

      Slet
  6. Må også tilslutte mig det med det skønne kig gennem din hvide have! Hvis jeg havde lavet den engel ville jeg være pave stolt, også den første, hun er fin:-)

    SvarSlet
  7. Skønt kig gennem din hvide have!

    SvarSlet
  8. Hvor ser det hyggeligt ud...
    Ja - jeg kan også bedst lide tingene, når de har lidt patina... og ikke er alt for nye...
    Skøn sted at sidde med en kop kaffe !!!!

    SvarSlet