Overnatning / Glamping

fredag den 14. marts 2014

Forårs klargøring af skurvognen.

 
Sæbevand, spand og klud, og en ordentlig omgang hovedrengøring. Så er skurvognen klar til årets første B&B gæster. Friske blomster, grene og levende lys, byder gæsterne velkomne.





 
Det store skab gemmer på sengetøj og service.

 
Udsigt til blomstrende skovbund.

 
Måtterne blev banket og luftet.


 
Liljekonvaller i blomst, sørger for en dejlig duft.

 
Årets allerførste lillebitte buket anemoner, samt liljekonvaller i det lille vindue mellen tekøkken og spiseplads.
Du kan se hvordan vi byggede skurvognen HER

18 kommentarer:

  1. Dine gæster er heldige. Det ser både charmerende og indbydende ud. Dejlig med hjemmelavet buket. Jeg har desværre kun fire dorthealiljer, og dem nænner jeg ikke at klippe;-)
    God weekend

    SvarSlet
  2. Jeg kunne godt tænke mig et par overnatningers, hvor ser det dejligt ud! Min ene Dorothea lilje er blevet til 3 men trampet ned af håndværkere så resterne er kommet indenfor så har vi lidt glæde af den der. God weekend

    SvarSlet
  3. Det ser dejligt og indbydende ud :-)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud! Jeg tror at dine gæster bliver glade!

    SvarSlet
  5. Måtte gerne være mig der skulle overnatte hos dig ;)
    Du forstår at skabe varme og hjerterum. Det ser super hyggeligt ud.

    SvarSlet
  6. Forårs rengøring - stor arbejde, men utrolig skønt at få ordnet.
    De friske blomster gør bare noget særligt - og stemningen er helt perfekt. Jeres overnattende gæster skal nok få en skøn og dejlig oplevelse.
    Knus Susan

    SvarSlet
  7. Godaften Anette.Dejligt at få gjort forårsrent i skurvognen...........der ser rigtig dejligt og hyggeligt ud derinde,med blomster og pynt.
    Skøn udsigt............dejligt at vågne til.
    God weekend knus Jette

    SvarSlet
  8. Hej Anette
    Hvor ser der skønt og hyggeligt ud i den rengjorte skurvogn ;)
    Tænk at du allerede kan finde anemoner til en lille vase,

    SvarSlet
  9. Du har været flittig, det ser godt ud med anemoner og det hele.
    Knus

    SvarSlet
  10. Hvor har du bare haft travlt Anette med forårsrengøringen, det er så skønt når solen skinner og vi kan få alle de små forårsbebudere ind i vaser og potter, du er heldig du har fundet liljekonvaller, det har jeg ikke set andre steder. Jeg er så spænd på at mine de lyserøde kommer op i år :-)
    Rigtig god weekend.
    Linda

    SvarSlet
  11. Det må være ren terapi at overnatte i din skurvogn❤️

    SvarSlet
  12. Det ser meget hyggeligt ud, og meget forårsagtigt.

    SvarSlet
  13. Hvor ser det hyggeligt ud - der kan man da kun sove godt.....

    SvarSlet
  14. Det ser bare så dejligt ud Anette :-)

    SvarSlet
  15. "her kommer mutter m kost og spand " ;0) hvor ser der fint ud..
    I går havde min mor fødselsdag ( 60 år blev hun ) og gaven fra os, var en "mor-datter oplevelsestur" m. destination - Fru Pedersens have, samt overnatning.. hun blev meget glad - så nu gælder det bare om at få besluttet, hvornår det skal være og så få booket hos dig :0)
    Ha' en dejlig søndag
    KH.

    SvarSlet
    Svar
    1. Stort tillykke med din mor. Sikke en herlig gave :-) Jeg vil glæde mig til at give jer en rigtig dejlig oplevelse i Fru Pedersens have og skurvogn. Vil også glæde mig til at hilse på endnu en blogger. Også en god søndag til jer.

      Slet
  16. Det er nu dejligt med en god omgang forårsrengøring og nu er der i hvertfald rigtig hyggeligt igen:o)

    SvarSlet