Overnatning / Glamping

torsdag den 13. marts 2014

Kattekillinger.

 
Nu har vores kat Lene, endelig fået killinger. Hun var været højgravid den sidste måned og jeg har hver dag troet at nu kom de killinger da ud. Men nu er de endelig kommet, 4 stk store og fine killinger, men en er død. Lene er en god kattemor, der passer godt på sine killinger. Det er 2 gang hun er blevet kattemor. Første gang hun fik killinger, lagde hun dem sammen med sin søsters, hvis killinger var 4 uger ældre, og så passede de dem i fællesskab.
Denne gang har hun født dem i en gammel ølkasse under bordet i vindfanget. Jeg fik straks lagt et håndklæde i bunden af kassen, for det var da en hård og ubekvem velkomst til de små, med den hårde bund i kassen.
Ølkassen er en foræring, fra sidste gang jeg fik en bunke genbrugsguld.


12 kommentarer:

  1. Nårh, så små og fine! Nu får I snart liv i huset ;-) Og jeg glæder mig til at se flere billeder ...

    SvarSlet
  2. Dejligt med kattekillinger. De er da noget af det sødeste. Er det ikke også et forårstegn???

    SvarSlet
  3. Tillykke med familie forøgelsen :-)

    SvarSlet
  4. Hej Anette. Tillykke med de yndige små og tillykke til dig og din søster. Jeg har ikke været på din blog i nogle dage, men nu er jeg opdateret.
    Sikke kreative I er, både du og din datter. Rigtig smuk kage og opsats.
    Som barn fik vi ofte stegte dueunger og det smagte skønt. Jeg kan huske, at min mor tog dem lige inden de fløj fra reden. Men i dag er duer nok kun kæledyr. Vi spiste også kaniner og geder. Ja, dengang i 50´erne og 60´erne var der ikke så meget der hed kæledyr. Nogen gange var det den eneste mulighed for kød, på et lille husmandssted.
    Mange hilsner fra Eliane

    SvarSlet
  5. Tillykke "bedstemor "-...!!!!

    SvarSlet
  6. Nu skal der da snart stå Fru Pedersens "bondegård" på visitkortet også. Små kattekillinger er ikke til at stå for men sådan er det jo med de fleste dyrebørn :-)
    KH Anne

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare skønne... sikke nogle farver også.
    Tillykke med familieforøgelsen
    Knus Susan

    SvarSlet
  8. Tillykke med familieforøgelsen! Glæder mig til at se flere billeder af de små :-)

    SvarSlet
  9. Om lidt hopper og leger de små pus, ude i dine blomster, og gemmer sig under buskene, de er med til at sætte kulør på en dejlig havedag, Merle vil også hygge sig med dem ;0)))

    SvarSlet
  10. Søde små killinger, tillykke med dem.

    SvarSlet
  11. Hvor er hun fin hende Lene, tillykke med kuldet:-D

    SvarSlet