Overnatning / Glamping

søndag den 23. marts 2014

Nye små rustikke betonpaddehatte.

Jeg har lavet en ny version af mine betonpaddehatte. Disse er lavet i små potter fra hyacinter, og så har de fået en rustik stilk af rustent armeringsjern.



Her har jeg lavet en lille forårsopstilling. En gammel syltekrukke med sand i, deri har jeg stukket paddehattene ned i og så dækket sandet med hø. En perlehyacint og en hornviol giver lidt farve til opstillingen.


Du kan ser HER hvordan jeg laver beton paddehatte.

12 kommentarer:

  1. SMILER.....hvor ser det skønt ud med paddehatte i dit forårsbed Anette :0)
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine. Og sikke et skønt forårsblåt tæppe, de har fået plads i :-)
    Knus Signe

    SvarSlet
  3. Hvor er de skønne - og hvor er du aktiv.

    Tør næsten ikke skrive det men kommentaren her i baggrunden lød: "Hvorfor har hun bryster stående i haven..?" :D

    Jeg har lige blandet mit første beton - nu må jeg bare væbne mig med tålmodighed til de er tørre ;o)

    En dejlig søndag til dig <3
    Knus

    SvarSlet
  4. Tror jeg skal lave paddehatte med dagplejebørnene en dag. God søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en god ide. Men husk de skal have gummihandsker på, for beton er ætsende og kan give eksem. Jeg fik selv lov at hjælpe min far med at mure da jeg var 1½ år gammel, ved det fordi vi har et billede af det :-)

      Slet
  5. Hej Anette
    Det ser rigtig godt ud. Jeg kan godt lide kontrasten mellem rustent armeringsjern og beton.
    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  6. Det ser rigtig flot ud. God idé!

    SvarSlet
  7. Hej Anette.Hvor er de bare flotte dine paddehatte...........god ide med armeringshjern .
    Vil da også lige sige at du har inspireret mig til at begynde med betonen
    Viser en betonkage i dag..........og har også lavet to kogler.
    God aften knus Jette









    SvarSlet
  8. Hej Anette
    De er meget flotte dine hatte, som de står der mellem de rigtige blomster.
    Så super dekorative.
    Kram
    JetteMajken

    SvarSlet
  9. Hej Anette - hvor er de fine. Jeg bliver altid enormt inspireret af alt det, du laver! :) Nina

    SvarSlet
  10. Hej Anette hvor ser det dekorativt ud! Jeg er vild med sylte krukken, så god ide!

    SvarSlet