Overnatning / Glamping

tirsdag den 18. marts 2014

Forsinket fødselsdagshilsen.


I går kom posten med en fin lille pakke. Jeg tænkte har jeg mon bestilt noget, som jeg har glemt skulle komme :-) Nej, pakken var en forsinket fødseldagshilsen fra Lise Halager.

 
Pakken indeholdt de kæreste små ugler, må indrømme at jeg er så barnlig, og uglerne gjorde stor lykke. Uglerne gik straks på opdagelse.
Jeg havde set de fine små ugler på Lises blog Halager, og kommenteret at det var en skam at jeg ikke kunne hækle, for de var så fine. Så 1000 tak for uglerne Lise, de kommer til at bo godt her.



Lise har lavet en opskrift på uglerne, den kan du se HER. Ugler er ikke det eneste Lise laver. Hendes verden er fuld af spændende, sjove og finurlige ideer og projekter, lige fra skrot til slot hus, have, boligindretning og håndarbejde. Så kig endelig forbi Halager.

http://halager.blogspot.dk/

13 kommentarer:

  1. Ih, hvor er de søde! Jeg er sikker på at de bliver glade for at bo hos dig :-)

    SvarSlet
  2. Hvor blev jeg bare glad af at læse dit indlæg. Det er da skønt at der findes så betænksomme mennesker! Smukke er de ugler da også!

    SvarSlet
  3. Dejligt med med overreskelsesgave. De er rigtig søde :-)

    SvarSlet
  4. Det var da en fin gave, jeg kan godt forstå, at du blev glad for dem.
    Knus

    SvarSlet
  5. Heldige dig :0). Je, Lise er rigtig dygtig! Hendes hæklede gravhund, Carlo, er flyttet til Nordjylland, op til os, og den er altså også kær, ligesom uglerne ;0) de står godt sammen med hornviolerne....

    SvarSlet
  6. Å SÅ SØTE
    SÅ MASSE FIN JEG HAR GÅTT GLIPP AV
    PÅ DIN HERLIGE BLOGG
    NYT DAGENE SØTESTE ANETTE
    KLEM ELI:)
    E

    SvarSlet
  7. Så fin en gave og Lise er en knag med hæklenålen :-)

    SvarSlet
  8. Dejligt med en uventet gave.... Du må ha' lært at hækle - Anette.... :)

    SvarSlet
  9. Hvor er de altså søde, skøn gave! Måtte lige kigge bloggen, fine ting der bliver lavet, imponerende siger jeg som lige netop kan sy på maskine;-)

    SvarSlet
  10. Sikke nogle yndige ugler, det er en dejlig gave du har fået:o)

    SvarSlet
  11. Hvor godt de små vinger kunne bære dem hjem til dig :o)

    Tusind tak for link - så smukke billeder du har taget, og de har allerede fundet en ny rede at bo i. Er sikker på de får det rigtig godt hos dig ;o)

    SvarSlet
  12. Hvor er de fine, sød og betænksom gave.

    SvarSlet