Overnatning / Glamping

onsdag den 5. marts 2014

Lyseblå hornvioler og mere genbrugsguld.



 
Her kommer mere om mit nye genbrugsguld, som jeg har fået forærret. Et skønt gammelt rullebord med glasplade, og de 2 store rustikke hvide potter. Det står nu i et hjørne i vores garage/festlokale, med lyseblå hornvioler og grene i kanden. 
Jeg er ved at gøre rent og gøre det forårsfint rundt omkring. Det er der en rigtig god grund til, for på lørdag fylder min søster 40 år og hun holder festen i Fru Pedersens have. Det er en god anledning til at komme lidt mere i krogene end ellers :-)
Jeg glæder mig til at fejre hende.

17 kommentarer:

  1. Hej Fru Pedersen

    Hornviolerne har en skøn lyseblå farve og de passer jo dejligt til kanden!
    Fint rullebord, det er da dejligt med sådan nogle fine gaver.

    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
  2. De er virkelig smukke - og hvis søsters festtema skal være lyseblåt - så kan de jo ikke være finere

    SvarSlet
    Svar
    1. Min søster fest tema er forår, så her passer de fint :-)

      Slet
  3. Det ser rigtig forårsagtigt ud. Dejligt med rullebord med glasplade. Håber i får en god fest :)

    SvarSlet
  4. Hvor dejligt for din søster at hun kan holde sin fest i Fru Pedersens have. Det er da den dejligste ramme for en fin fest :-)

    SvarSlet
  5. De lyseblå hornvioler er mine favoritter, glæder mig til at få plantet nogle i mine krukker.

    SvarSlet
  6. Dear Anette,
    I love Hornviolerne! They are always good friends!
    Have a good time
    Elisabeth

    SvarSlet
  7. Dejligt med en fest i ny og næ... Så vi kommer lidt i krogene..
    God fest til jer..

    SvarSlet
  8. Sikke et dejligt feststed din søster har valgt :-) Skønt genbrugsguld du viser her!

    SvarSlet
  9. Hvor er det en sød farve kombination dine hornvioler har, meget velvalgt.
    Mange hilsner

    SvarSlet
  10. Sikke et rart sted at holde fest:-) god fødselsdag på lørdag! Dejlige ting du har fået dig, og dejligt med et bord på hjul.

    SvarSlet
  11. Du er et heldig asen at have fået så meget dejligt genbrugsguld :-). Jeg hører til dem der elsker gult - og gerne sammen med gråt som i dit forrige indlæg. Bordet og krukkerne passer perfekt ind i din stil. Den glade giver har vidst lige, hvad der passer ind hos dig. Ønsker jeg en rigtig god fest på lørdag.

    /Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. .....jeg mente selvfølgelig "Ønsker JER en god......"

      Slet
  12. Hej Anette.
    Hvad er foreskellen på hornviol og stedmoderplanten ??
    Mvh Anne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Forskellen er at hornviolerne har små blomster, som man ikke behøber at soignere, dvs og knibe visne blomsterhoveder af. Hos stedmoder er blomsterne store og der kniber man ofte de visne blomster af, for at planterne skal se fine ud. Jeg synes hornviolerne holder sig flottest længst, langt hen på sommeren.

      Slet
    2. Så har jeg nok aldrig haft hornvioler, for jeg har klippet visne blomsterhoveder af. Så lærte jeg det. 1000 tak for svar Anette. Elsker at komme ind på din blog,der er så hyggeligt.

      Mvh Anne.

      Slet
  13. Pragtfuld farve dine hornvioler har, ser smukke ud sammen med den blå kande. Rigtig god fødselsdag på lørdag!

    SvarSlet