Overnatning / Glamping

fredag den 7. marts 2014

Så er vi klar til fest.



































Bordene er dækket til min søsters 40 års fødselsdagsfest i morgen. Festen holdes i vores garage/festsal. Bordene er dækket med råhvide duge, forårsblomster og lyserøde servietter. Bordkortene er skåret ud af karton og i farverne pink, lyserød og creme. Ideen og skabelonen, fandt vi HER hos Katinka med bloggen Haveplaner og plantebegejstring.
Gæsterne er inviteret til eftermiddagskaffe og aftensmad. Efter kaffe og kagebord, er der mulighed for at gå en tur i haven, inden middagen om aftenen. Er sikker på at det bliver en rigtig dejlig dag.

12 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud - go' fest til jer!

    SvarSlet
  2. Hej, ja det bliver en god fest, tillykke med din søster.
    Det er meget fint med de der bordkort, ja og hyggeligt ser den øvrige borddækning ud.
    Velkommen som følger på min blog.
    Hilsen og god dag.
    Senere vil jeg spørge dig om hvordan du opstartede med udlejning af dit havehus, jeg kunne tænke mig at udleje til cykelturister.

    SvarSlet
  3. Det ser flot ud, så det skal nok blive en dejlig dag.
    God fest og tillykke til fødselaren.
    Knus

    SvarSlet
  4. I ønskes en god fest. Vejret ser ud til at blive med jer.

    SvarSlet
  5. Det ser ud til at blive en skøn fest og dejligt at der kan inspireres om andet end haven. :o)

    SvarSlet
  6. Hej Anette.Fint bord i har dækket.........det skal nok blive en god fest.Tillykke til lillesøster.i morgen.
    Godweekend knus Jette

    SvarSlet
  7. Det ser flot ud - og god fest til jer!

    SvarSlet
  8. Til lykke med din søster og rigtig god fest!

    SvarSlet
  9. Hej Anette
    Håber I får en god fest. Det er et flot opdækket bord. Tak fordi du har sat mig på din blogroll. jeg kan se, at der kommer mange besøgende fra din side. Det er ikke altid nemt at være nybegynder, men der er dejligt, når man får støtte fra erfarende blogger som dig. kh Laleh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Velbekom, jeg kan jo sagtens huske hvordan det var at være ny blogger, det er trods alt kun 1½ år siden jeg selv begyndte :-) Jeg er glad for at nogle af mine læsere kigger over til dig.

      Slet
  10. Findes ikke noget bedre end når en fest kan holdes i hjemmelige omgivelser:-D det må være dejligt med sådan en "festsal" og det ser godt ud. Ha en rigtig god fødselsdagsfest!

    SvarSlet
  11. Sikke et dejligt forårsagtigt fødeselsdagsbord. Håber I får en vidunderlig dag!

    SvarSlet