Overnatning / Glamping

mandag den 10. oktober 2016

Ufrivilligt lukket inde.

Her til aften mens kylling og grønsager stod i ovnen og passede sig selv, havde jeg lige noget jeg skulle afprøve i den lille skurvogn. Der skulle flyttes lidt rundt på møblerne i anledning af den forestående julehave. Jeg gik derind og lukkede døren for kattene, fik flyttet rundt på bord, stole og kommode, beundret resultatet, og skulle så ind og se til aftensmaden igen. Men da jeg tog i døren, kunne jeg ikke åbne den, nå men så kunne jeg da lige ringe til  John, om han kunne komme og lukke mig ud. Men nej min telefon havde jeg lige lagt til opladning inde på kontoret. 
Så jeg åbnede et af vinduerne, kravlede op på kommoden og lirkede mig ud af vinduet. Godt vores naboer ikke kan se hvad vi laver :-) Det må have været et spøjst syn. 
Vel ude igen, kunne jeg konstatere at der manglede en møtrik på dørhåndtaget, og den var helt væk, formentligt forsvundet ned mellem terrassebrædderne. Den manglende møtrik var skyld i at dørhåndtaget ikke kunne lukke op indefra. Nå men pyt vi har nok en anden der kan passe, så jeg ikke fortsat skal kravle ud og ind af vinduet.

Selv om det nu ikke var det værste sted at være spærret inde, der er både seng, lys og læsestof, så var det nu rart at komme ind i det varme køkken til den ventende aftensmad.


                             Foto Leif Bengtsson.

10 kommentarer:

  1. Sikken en spøjs dag jeg kunne se det for mig Anette og ja din tlf ...ak ja sådan kan det gå...men godt du slap ud...og maden ikke var brændt på...
    Hilsen Grethe

    SvarSlet
  2. Godt der var et vindue, du kunne komme ud af :)
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  3. Smiler - hvor der er vilje, er der vej - godt du fandt ud igen, men ih hvor ser det hyggeligt ud!

    SvarSlet
  4. Helle Aagaard, Sydfyn10. oktober 2016 kl. 22.12

    Åh nej Anette, jeg kom helt til at grine, undskyld, for det var da ikke sjovt for dig. Godt det hele endte godt.knus ��

    SvarSlet
  5. Helle Aagaard, Sydfyn10. oktober 2016 kl. 22.12

    Åh nej Anette, jeg kom helt til at grine, undskyld, for det var da ikke sjovt for dig. Godt det hele endte godt.knus ��

    SvarSlet
  6. Ha ha ha ja smilet må bare frem nu......
    Hvor er det godt at du er så kreativ og bare kan finde en løsning:))))

    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlet
  7. Hehe det har nok været et skønt syn 😉 Godt du ikke sådan lige er til at slå ud. Rigtig god dag til dig søde 🌸

    Knus Lone

    SvarSlet
  8. Ha ha ha ha ha det må ha set fantastisk ud ... ikke det værste sted at blive lukket inde må jeg sige, super hyggeligt ser det ud
    God eftermiddag
    Annette

    SvarSlet
  9. He he - godt du fandt ud af det. Det lyder hyggeligt du er ved at forberede julehaven.

    SvarSlet