Overnatning / Glamping

mandag den 31. oktober 2016

Stilleben op ad havens største kastanietræ.

Op ad havens største kastanietræ, har jeg lavet et stilleben, med træet som baggrund. Et bord blev hentet i den anden ende af haven, det satte jeg så tæt på træet som muligt. Ovenpå et gammelt staldvindue, den patinerede læsende drengefigur, samt grønt i potter.


Den læsende dreng er en af mine yndlingsfigurer. Han står ude året rundt.


Et grantræ på hver side af kastanietræet, skaber lidt rumfornemmelse. Grantræerne står der hele vinteren, og giver lidt grønt til øjnene. Grantræerne er udtyndingstræer, som min far leverer hver år til julehaven. Til foråret kommer de igennem flismaskinen, så kan de genbruges endnu engang til dækning i bedene, eller til varme i fyret.


Et enkelt levende lys i en lanterne, giver liv til opstillingen.


6 kommentarer:

  1. Det er et meget smuk stilleben Anette. Drengefiguren giver en ro over dit stilleben og hvor er det smukt med gran,det giver sådan et eventyr skær.Hygge herfra .

    SvarSlet
  2. Ejj, det er simpelthen SÅ hyggeligt ❤️

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare hyggeligt og smukt. Bliver i rigtig hygge humør :-)
    ❤️
    Birgitte

    SvarSlet
  4. Hej Anette. Hvor er det flot. Det ser især godt ud med grantræerne som skaber rum. Jeg har lavet lidt oppyntning i vores orangeri, som er inspireret af dine smukke opstillinger.

    SvarSlet