Overnatning / Glamping

fredag den 21. oktober 2016

Beton julekugler.

Hvis du i år skal have støbt julekugler til din julehave, er det ved at være tid. Julekuglerne er ved at komme frem i butikkerne, hvis du ikke har nogen der kan bruges i forvejen.
Du kan se HER hvordan jeg gør.

Jeg er vild med at bruge betonjulekuglerne i min julehave. De er dekorative, holdbare og blæser aldrig væk.


I fade og kasser, sammen med lidt grønt.


Hængende i en parasol med grantop.


Måske et weekendprojekt. Rigtig god weekend.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare smukt Anette. jeg er vild med din kugleophæng tror den bliver endnu smukker nå sneen daler stille. Gad vide om du har lavet parasollen i net eller et gammelt cykkelhjul. Rigtig god weeken til dig og familien. Hygge herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Leila. Parasollen er af jern, og den er købt færdig. Det er et firma der hed Rosenbuen der lavede dem. Firmaet er solgt, og jeg kan ikke huske hvad det hedder nu. Jeg ved heller ikke om de producerer parasollen endnu. Men jeg ved at Tjiller Tjaller i Holstebro har en parasol i jern, som er lidt mindre. Hun har en FB side, hvor du kan se den. Rigtig god weekend.

      Slet
    2. Mange tak Anette. Tjiller Tjaller kender jeg godt.Synes det er en god ide du har givet igen og igen..Også god weekend tilbage til jer.

      Slet
  2. Top hyggeligt og en rigtig god ide .. igen
    God weekend
    Annette

    SvarSlet
  3. Hej Anette.Dine beton-julekugler er bare så flotte.
    Og de ser godt ud i parasollen.
    Håber på lidt opholdsvejr i morgen.God aften Knus Jette

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det fint med din granparasol med kuglerne

    SvarSlet