Overnatning / Glamping

søndag den 9. oktober 2016

At lave ingenting.

I dag har jeg lavet absolut ingenting, meget underligt efter et halvt år uden fridage. Så udover at spise og se til dyrene, har vi haft gæster, ligget på sofaen og været i byen.

Næsten lige så sløv som kattene har jeg været i dag :-) Dog sov jeg ikke tiden væk, med kom igennem en stak julebøger med inspiration til den kommende julehave. 


Dejligt med sådan en dag helt uden planer. En ny spændende uge starter i morgen :-) Og der er til gengæld mange ting på programmet.

Ønsker jer alle en god ny uge, for nogle måske den sidste inden efterårsferien venter.

8 kommentarer:

  1. Godaften Anette.Det er da bare skønt med sådan en slappe dag.
    Og med det skema du har er det da fuldt fortjent.
    Lyder hyggligt med de julebæger.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
  2. Du har nok trængt til det. God uge til dig.

    SvarSlet
  3. Fantastisk med sådan en slapperdag, selvom det undrer mig, at du betegner gæster og være i byen som 'absolut ingenting'! Hos mig ville det være en hel masse, men det siger vel noget om mit og især dit daglige aktivitetsniveau!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ah, der mangler vist lige en smiley i mit indlæg ;-) -det er ment med et glimt i øjet! :-)

      Slet
  4. En ny uge med nye muligheder,det er bare dejligt. Det lyder spændende med jeres julehave,jeg glæder mig til at blive inspireret af dine altid smukke billeder. Hilsen Leila

    SvarSlet
  5. Sådan en søndag eftermiddag havde vi også i går - det var helt underligt efter en sæson med så meget aktivitet :-)
    Kh, Karen

    SvarSlet
  6. Jeg smilede (som Aase) af at du skriver du har lavet ingenting, men faktisk har lavet en del :-) Jeg bliver inspireret og glad af din energi, søde Anette! God ny, spændende uge til dig!
    Kh Nana

    SvarSlet
  7. Fantastisk med sådan en dag og det skal der være plads til.
    Du inspireres jo til julen;)))))

    Skøn mandag
    Charlotte

    SvarSlet