Overnatning / Glamping

onsdag den 12. oktober 2016

Smukke og eventyrlige georginer i oktober.

Nu hvor vi næsten er i midten af oktober måned, er der stadig de smukkeste georginer at plukke af i snittebedet. Det er da ren haveglæde. Jeg fjerner jævnligt de blomsterhoveder som er afblomstret, da det fremmer blomstringen og også ser rigtig pænt ud.

 Dejlige farver.



Snittebedet med georginer går jeg forbi mange gange om dagen, og det får hver gang smilet frem og en dejlig følelse af rigdom, blomsterrigdom :-) 





10 kommentarer:

  1. Wow for et fantastisk festfyrværkeri af smukke farver og former :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fantastisk smukt man bliver helt glad �� ved at se på det

    SvarSlet
  3. Hvor er det SMUKT Anette:-))) jeg vil i år prøve metoden, at lade knoldene være i jorden vinteren over, det er altså lidt spændende:-)
    Ha en god dag
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  4. Hej Anette.Hold da helt op..........det ser bare forrygende ud med alle de smukke dahlia i blomst.
    Mine har også været helt fantastiske i år.Og står også stadig flot i bedene.
    Dejlig dag til dig Knus Jette

    SvarSlet
  5. Hej Anette. Dine dahlier er bare så flotte. Det ser superfrodigt ud og meget flotte farver.

    SvarSlet
  6. Hvor er de smukke :0)
    Herhjemme har snegle desværre gjort det af med dem jeg havde sat, men forhåbentlig kan vores nye fjerede venner afhjælpe det problem næste år ;0)

    SvarSlet
  7. Hej Anette. I august fik vi en blomst af dig, som kom med i en flaske vand, rundt i Danmark, det var den smukke cafe au lait, samtidig så vi den, du havde fået af en ældre mand, jeg er lige stødt på arten, som kaldes halskravede georginer, og den hedder Collalette + lidt mere afhængig af farven, prøv at Google den, en dag du slet ikke ved hvad du skal lave��. Med venlig hilsen Else

    SvarSlet
  8. Undskyld - den hedder Collarette! Vh Else

    SvarSlet