Overnatning / Glamping

lørdag den 15. oktober 2016

En herlig fredag.

Fredag brugte jeg sammen med mine 2 guldklumper. Først var der sponsorløb i børnehaven, der blev løbet for at samle ind til nyt legetøj. En rigtigt fint arrangement, hvor forældre og bedsteforældre var inviteret med. En hyggelig lille rute i skoven og kaffe- saftevand og kage i pauserne.

Alma i en lille hytte i skoven. Der var nemlig også tid til leg.


Efter løbet kunne Merle rigtig godt tænke sig at komme med bedstemor hjem, så det kom både hun og Alma. Men deres mor havde jo smurt madpakker, som de skulle have spist i børnehaven, men de kunne heldigvis spises i bedstes legehus.


Det var ren hygge.


Efter maden gyngede vi lidt og så skulle Alma have sin middagslur. Imens drev Merle og bedste den af på sofaen med julebøger, dem med inspiration til haven :-) Merle var vældig optaget af de fine billeder. Hun fortalte mig at hun jo fik en gave af julemanden sidste jul, jo det kunne bedstemor godt huske. Jeg sagde til hende: jamen bedste fik jo ingen, selv om hun havde været sød. Merle: ved du hvad bedste, jeg siger til min mor at hun skal ringe til julemanden og sige at du også gerne vil have en pakke. Men så skal du også huske at sige tak til julemanden bedste :-)


7 kommentarer:

  1. Det har da været en dag med ren livskvalitet,børnebørn er bare sagen. Det er skønt med det smukke legehus og den gode str. den har. Anette nu må du så gå og vente og håber på, at telfonopkald til Julemanden får virkning. Hygge til jer.

    SvarSlet
  2. Det er nogle yndige tøser, de to - og søde. Du er en heldig Bedste :-)

    SvarSlet
  3. Kære Anette.
    Sikken en skøn fredag. Hvor er de dejlige. Alma er lige så yndig som den storesøster hun ser op til.
    Ja, vi er heldige med dejlige børnebørn og deres gode forældre.
    Ønsker dig og John en dejlig søndag.
    Kærlig hilsen fra John og Eliane

    SvarSlet
  4. Børn er bare fantastiske Anette og har hørt at børnebørn er endnu dejliger.......
    Jeg syntes du er en så formidabel bedste og har så mange hyggestunder med de to prinsesser. Det er fantastisk at læse om.
    Så må jeg lige indskyde at dit billede af Alma slår alt. Det er så smukt og sigende. Virkelig et mester værk.

    Rigtig skøn søndag
    Knus
    Charlotte

    SvarSlet
  5. Hvor er de yndige, dine børnebørn! Og hvor er det dejligt, at du plejer dit forhold til dem så fint. Jeg bliver helt nostalgisk af de billeder. Mine er unge mennsker nu, men ikke mindre dejlige af den grund. jeg har lige haft besøg af mine amerikanske tvillinger, som jeg i et par år kun har kommunikeret med via Skype, men kors , hvor vi hyggede os. Indtil de var femten, boede vi sammen i tre måneder hvert år, så vi kender hinanden rigtig godt, faktisk bedre end mine danske børnebørn, som jeg kun ser et par dage et par gange om året.
    Happy Autumn hos Grandma'
    Jytte

    SvarSlet
  6. Kære Anette.Sikke da en skøn eftermiddag du har haft med dine to skønne børnebørn.
    Og hvad de ikke kan komme med at dejlige kommentarer.
    Ja !!! det er lykken med børnebørn Knus Jette

    SvarSlet
  7. Åhh hvor er det bare så dejligt at se og læse dit indlæg. Dine to dejlige børnebørn er så bedårende, og der er da ingen tvivl om at de elsker deres bedstemor. Jeg må sige at efter jeg fik mit barnebarn Eva, for to og et halvt år siden, forstår jeg meget bedre når folk siger, at børnebørn er livets dessert. Og hvilken vidunderlig dessert.
    Tak for et rigtig dejligt indlæg <3

    Lone

    SvarSlet