Overnatning / Glamping

torsdag den 8. august 2013

Plantekøb til messe, og et par gode fund.






På lørdag skal jeg til Sommermesse på herregården Pallisbjerg. Jeg skal være der med en stand om min have. Noget jeg virkelig glæder mig til. Herregården Pallisbjerg er en fantastisk smuk herregård, den har her i foråret fået nye ejere. De inviterer nu til Sommermesse, så alle kan komme ind og se de smukke bygninger, både ude og inde.
Det er første gang jeg skal til messe som udstiller, så det har selvfølgelig givet anledning til ekstra aktivitet i min hjerne. Da jeg jo ikke lige kan tage haven med, har jeg udtænkt en lille hyggekrog, med planter, lidt møbler, mine foldere og nogle skilte. Alt i ly under en lille pavilion. For tænk om det nu vil regne :-) ikke at vi ikke trænger, men... 
I går var jeg så på planteindkøb, min stand skal have lilla farver som blikfang. Jeg var flere forskellige steder, bla. i Bilka. Det første mine øjne spottede da jeg kom ud i havecentret var Claus Dalbys jernborde sat ned til 299,- pr stk. normalt 700. Det kunne jeg ikke stå for. Så 2 stk. kom med hjem. På hjemvejen var jeg lige en smut forbi Genbrugsland i Holstebro, der stod den flotteste kurvestol, som også kom med hjem :-) Den kostede 150kr. Der måtte lidt omrokering til i bilens bagegerum, men det gik lige. 



7 kommentarer:

  1. Hej Anette

    Uf, det må være svært at lave et lille hjørne af dit skønne paradis. Det er ihvertfald lidt arbejde til de grå hjerneceller. :):):). Men også det klare du sikkert til boller, krydser og stjerner, hvis jeg kender dig ret.
    Skønne ting du har fået fat i på din indkøbstur igår, du var nok lidt heldig, at sådan en fin stol lige stod der og ventede på din ankomst. At Bilka så havde sat de fine jernborde ned passede jo også rigtig godt ind i dit kram.
    Held og lykke, jeg håber der vil kommer mange mennesker forbi din stand til dette fine arrangement, det lyder ihvertfald rigtig spændende.

    God dag til dig Anette.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  2. Det lyder spændende, det skal du nok få lavet, så de lægger mærke til din stand.
    Fine ting du fik købt, kurvestolen er flot for 150 kr., men også billigt med bordet, nogen gange kan man være heldig i Bilka.

    SvarSlet
  3. Flot kurvestol.
    Det lyder rigtig spændende. Håber du får en god dag og at rigtig mange vil kigge forbi din stand.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  4. Meget fin kurvestol, og bordet var også meget billigt. Håber vejret arter sig, og du får besøg på din hyggelige stand.

    SvarSlet
  5. Hej Anette.Sikke da nogle gode køb du fik med hjem.Skøn kurvestol.....og fin pris for bordene.
    Håber du må få en god dag på udstillingen.
    Knus Jette

    SvarSlet
  6. Sikke nogen fine borde - haps haps dem kan du sikkert få pyntet helt fantastisk, det har jeg jo set, at du kan. God fornøjelse.

    SvarSlet
  7. Sikke skønne fund! Mon man skulle prøve at snige sig forbi Bilka og se om man kunne være lige så heldig ;0)

    SvarSlet