Overnatning / Glamping

fredag den 9. august 2013

Gavekort og skiltemaling.




Dagen i dag går med at gøre klar til Sommermessen på Pallisbjerg i morgen. Har været ved at lave gavekort. De kan købes og bruges til bla. værtindegaver. Mellem dem der køber gavekort trækkes lod om en overnatning i min Skurvogn, som jo bruges til Bed & Breakfast.
Jeg er også i gang med at male et par skilte. Helt efter den gammeldags måde med at tegne op på mønsterpapir. Derefter skal jeg i gang med maling og en lille fin pensel. 

Til alle mine bloglæsere laver jeg en give away i næste uge :-) Kan afsløre at Gaven har noget med skiltet at gøre.

3 kommentarer:

  1. Du må have en god dag i morgen! Mon ikke du får solgt en del gavekort?! De lyder som en god idé, i hvert fald :-)

    SvarSlet
  2. Hej Anette.Ja! jeg siger også lykke til i morgen.......og er sikker på at du får solgt mange gavekort.Er spændt på din give away i næste uge. God weekend knus Jette

    SvarSlet
  3. Hej Annette!
    Rigtig god dag i morgen, det kan kun blive godt:-) Fantastisk dejligt for den der vinder, tænk at give en dejlig gave og så selv vinde et ophold i skurvognen, det er da rent vind/vind.
    Weekend hilsen
    Susanne

    SvarSlet