Overnatning / Glamping

søndag den 18. august 2013

Giveaway, overnatning i skurvognen.


I anledning af at min blog den 26 september, har 1 års fødselsdag, har jeg lavet en Giveaway. 
Giveawayen er et gavekort på en overnatning i min skurvogn, for 2 personer, med morgenmad. 
Der er fri adgang til hele haven, mens man bor i skurvognen.

Du kan deltage i lodtrækningen med op til 3 lodder.
1 lod for at  lægge en kommentar.
1 lod for at melde dig som fast læser. Du får selvfølgelig også et lod,    hvis du allerede er fast læser.
1 lod for at linke til min giveaway eller dele på facebook.

Skriv hvor mange lodder du deltager med.
Skriv gerne din mailadresse eller navn og adresse, hvis du ikke har en blog, så jeg kan sende gavekortet til dig, hvis det lige er dig der vinder.

Jeg trækker lod på bloggens 1 års fødselsdag d. 26 september.

59 kommentarer:

  1. Tillykke med det første år!
    Jeg vil da rigtig gerne vinde et ophold i din skurvogn og få tid til at nærstudere din have, som ser skøn ud!
    Jeg kommer selv på de kanter (også i Vemb), da jeg har et sommerhus i Vedersø Klit.
    Nu må vi se, om jeg har heldet med mig!
    KH Nina

    SvarSlet
  2. Det ville da være dejligt med en overnatning, til lykke med året. Vh Lykke

    SvarSlet
  3. Hjertelig tillykke med 1års dagen. Det var godt du bestemte dig til at lave B and B, stedet er bare perfekt.
    Jeg har lavet i link på min facebook side.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  4. Tillykke med bloggens fødselsdag.
    Hvis jeg skulle være heldig at vinde, så vil jeg invitere en haveglad veninde med på overnatning og så skulle din dejlige have nydes i detaljer.
    Jeg deltager med 3 lodder.
    Havehilsner fra Berit

    SvarSlet
  5. Tillykke med bloggens fødselsdag - det er da en præmie, der kan vække fryd flere steder. Jeg deltager med 3 lodder og håber på at vinde.

    K.h Lykke

    SvarSlet
  6. Anette, tillykke med bloggens 1 års fødselsdag - vil gerne gense din skønne have og en overnatning vil være super !!!
    Jeg deltager med 1 lod.
    Hilsen Pytte, Viborg

    SvarSlet
  7. Det vil jeg meget gerne vinde. Er fast læser, og har delt på Facebook. Så det må være 3 lodder :-)

    SvarSlet
  8. Jeg må have 3 lodder, det vil være så go en gevinst at vinde. Jeg er vild med din skurvogn ;-) og skøn blog og have du har. Det er altid en fryd for øjet at logge ind hos dig.
    Mvh. Hanne

    SvarSlet
  9. Tillykke tillykke :)
    Jeg drømmer allerede om, at jeg ligger og sover og vågner op i jeres dejlige have med min elskede mand, som virkeligt kunne trænge til uventet forkælelse! Jeg snupper 3 lod Anette! Super ide. Jeg vil også smaddergerne se din flotte skurvogn.

    SvarSlet
  10. Min mann og jeg var på besøk i din hage en søndag i juli.... og det var for meg årets happening :D
    Så nå er jeg innom din blogg hver dag og det hadde vært skikkelig morro å vinne en overnattning.

    Mvh. Elisabeth som bor i Midt-Norge

    SvarSlet
  11. Hei en liten hilsen fra Norge.
    Du har en utrolig flott blogg og her får jeg masse innspill og inspirasjon.

    Jeg tar gjerne tre lodd jeg.

    Hilsen fra Tone

    tosba67@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Uh jeg prøver da straks lykken med 3 lodder. Det vil da være lykken at gå på opdagelse i din have og så samtidig en overnatning i din fine skurvogn :0)
    jeg krydser fingre for jeg bliver den heldige.. - og for resten tillykke med blog fødselsdagen ;0)

    SvarSlet
  13. Jeg prøver med 3 lodder og håber jeg bliver den heldige.
    Det skulle være en veninde tur med fuld hygge.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  14. Hej Annette
    Tillykke med 1årsdagen for din skønne blok som jeg følger hver dag.
    Var på besøg i din skønne have i sommer det var bare rigtig hyggelig.
    En dag jeg aldrig glemmer i sær din skurvogn den var allertiders
    Så jeg vil gerne vinde en overnatning .
    Deltager med en lod.

    Hilsen Bente Jensen fra Vejen

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne prøve med 3 lodder. Tænk om man kunne være så heldig! Jeg ønsker dig rigtig meget tillykke når du har fødselsdag på bloggen, det er en næsten daglig glæde for mig at kikke på din dejlige blog.
    Jeg besøger daglig en kær venninde på hospice, vi bruger også din skønne blog til at tale om haven og alt det dejlige vi så da vi besøgte den sidste sommer. Dejlige minder.
    God søndag til dig og dine.
    Kh. Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør mig ondt at din veninde er på hospice, jeg kan godt huske hende. Det glæder mig at i har glæde af min blog. Vil du hilse hende fra mig.

      Slet
    2. Tak, det er ikke Kirsten som jeg også var der med både sidste sommer og til Jul. Jeg tror det er hende du husker. Jette og jeg var der ganske kort en lørdag hvor vi sad i bilen og kikkede ind.

      Slet
  16. Det her er da bare så fint :)
    Jeg har liked på facebook og delt, så der kan blive lokket folk hen i din fine skurvogn.
    Tillykke med 1 år på bloggen .
    KH
    Marianne

    SvarSlet
  17. Følger via bloglovin og delt på fjæsen;0)... den er godt nok fin din skurvogn...hvis jeg vandt ville jeg overraske kæresten.... og tage tegnegrej med:0)

    SvarSlet
  18. Hej Anette.Ja! jeg er ved at planlægge en tur i det nordlige Jylland til næste sommer.Og så ville det da være perfekt med en overnatning i din smukke skurvogn.Så jeg deltager gerne med to lodder.Knus fra en træt Jette der har været på udstilling på Frederiksborg slot idag.......har lavet et indlæg fra den smukke park og mit nye bed.Knus Jette

    SvarSlet
  19. Fin konkurence :-) Jeg deltager med tre lodder

    SvarSlet
  20. takker det kunne jeg godt tænke mig deltager med 3 lodder
    ida

    SvarSlet
  21. Tillykke med bloggen. hvor er du trofast med at lave indlæg selv når alle andre holder ferie. Jeg er med med 2 lodder.
    KH Ane Kathrine

    SvarSlet
  22. det ville være skønt at gå tur i din have og så hygge i skurvognen, men jeg bor for langt væk:)
    go fornøjelse til den der vinder:)

    SvarSlet
  23. jeg prøver også om jeg kan blive den heldige.. har skrevet på din fbside...

    SvarSlet
  24. 2 lodder. Det lyder så hyggeligt.

    SvarSlet
  25. 3 lodder til mig :) ser bare så hyggeligt ud i haven

    SvarSlet
  26. Haps... 2 store lodder til mig :-D Åhh jeg kan altså lige se kæresten og jeg i din søde skurvogn. Smukke omgivelser og kvalitets kærestetid i en... så kan det vist ikke blive meget bedre.

    SvarSlet
  27. Jeg vil meget gerne deltage med et lod :-)

    Mvh. Kathrine H. Hansen
    kathrine0909@gmail.com

    SvarSlet
  28. Hej Anette, Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Jeg er inde på din blog næsten hver dag for at se hvad du nu har fundet på og en del har jeg kopiret. Har set hvor Vemb ligger, det ville være fantastisk at tilbringe en nat I skurvognen, det synes Peter også.
    Mange hilsener fra Hanne.
    hanneshave@live.com

    SvarSlet
  29. <3 din blog er så hyggelig og spændende <3
    - og jeg håber det bliver mig, der vinder

    Annekruse@kronsell.dk

    SvarSlet
  30. Fantastisk fødselsdags-give-away ! :o) Deltager med 2 lodder og håber jeg er den heldige !! MVH Liv (stilhedognaervaer@gmail.dk)

    SvarSlet
  31. SUper fin giveaway - jeg vil gerne have 2 lodder.

    SvarSlet
  32. Das ist ein geniales Giveaway !!! Ich habe bereits vor einigen Monaten Deinen tollen Blog gefunden - auch wenn ich nicht alles verstehe, was hier geschrieben wird - die Bilder sind zum träumen schön! So bin ich also auch bereits ein eingetragener Leser!
    Ganz liebe Grüße aus Deutschland
    Jacqueline

    SvarSlet
  33. Kære Anette - Det ville være drømmen at få lov at besøge dig og dit smukke sted, så tre lodder til mig. Vinder jeg vil der jo være ekstra gevinst i form af det kæmpekram jeg så gerne modtager ;o)
    Knus til dig.

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne være med i din lodtrækning med to lodder.

    SvarSlet
  35. Tillykke.
    Jeg gad godt vinde.
    Deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  36. 3 lodder - uden tvivl. Deler på min blog
    Tillykke og jeg må sige at det er en god giveaway
    Hvis heldet er med mig vil jeg lade mine svigerforældre få æren. Da er have og oplevelses nydere og altid glæder andre.
    Vh Margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  37. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :-)

    Hilsen Camilla.
    Min mail er bloggen@live.dk

    SvarSlet
  38. hej anette, jeg vil gerne deltage med 2 lodder, har endnu ikke lært at linke :)

    jeg ville bestemt nyde at få en overnatning i din skønne sorte skurvogn, så ville jeg ud over min bedre halvdel medbringe papir og pen , klar til opmåling så en lignende husvogn kunne komme på ønske og too doo listen ..SMIL...ja drømmene kan man vel ikke ta fra os.

    hej fra Diana
    dianasecher@live.dk

    SvarSlet
  39. Efter at have været fraværende i blogverden temmelig længe, bliver jeg da helt glad i låget af at komme tilbage og se sådan en Giveaway... WOUW siger jeg bare.
    3 lodder til mig.

    Linker strax.

    Rikke Røjkjær

    SvarSlet
  40. Hvor ser det romantisk ud, der ville jeg gerne overnatte med min kære mand, så to lodder til mig

    SvarSlet
  41. Dejligt at opdage en blog der har haven i centrum, har selv en kæmpe en af slagsen men kunne helt sikkert hente inspiration i din:O) Jeg deltager gerne med 3 lodder og så lægger jeg lidt ind på min blog i morgen om din fine give away.
    Eva

    SvarSlet
  42. Nææææh hvor vil jeg gerne vinde sådan en overnatning:-* og med to børn der æææælsker at ligge i smørhullet, kunne havns-dybe-stillero være en perfekt overraskelse til manden min.

    Jeg har desværre været væk fra blog-land længe, men at komme tilbage og blive modtaget af sådan en hjertevarm og hyggelig give-away er lige til at klare. Tak! :-D

    Jeg vil gerne bede om tre lodder - linker, kommenterer og læser videre her hos dig.

    Varme efterårshilsner Mette - Ønskefe

    SvarSlet
  43. Hej Anette, smider fluks 3 lodder til din smukke skurvogn. Tillykke med finfin blog :)
    Phiah

    SvarSlet
  44. For en fin blogg du har og en kjempekoselig giveaway !
    Vet ikke om det er mulig å delta fra Norge ..
    men jeg trekker 3 lodd.
    gleder meg til å følge deg videre .
    Ha en fin dag !
    klem fra Anne

    SvarSlet
  45. Tillykke med bloggens 1 års fødselsdag den 26. September, jeg selv fylder 50 år den 27. September, så kunne være dejligt at vinde en overnatning :-)
    Lene
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  46. STORT TILLYKKE med bloggens fødselsdag. Super sjov give away....deltager med 2 lodder.
    Hilsen Joan M.

    SvarSlet
  47. Hej Anette

    Stort tillykke med din 1 års fødselsdag.
    Hvor ville jeg gerne være den heldige vinder, og opleve en overnatning i dit skønne paradis, det ville være noget jeg kunne leve længe på. Men jeg har normalt ikke held i spil, så det har jeg nok heller ikke denne gang.
    Deltager med 1 lod, er en klovn til at finde ud ag computer teknik.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  48. Hej Anette

    Stort tillykke med din 1 års fødselsdag.
    Hvor ville jeg gerne være den heldige vinder, og opleve en overnatning i dit skønne paradis, det ville være noget jeg kunne leve længe på. Men jeg har normalt ikke held i spil, så det har jeg nok heller ikke denne gang.
    Deltager med 1 lod, er en klovn til at finde ud ag computer teknik.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  49. Hej jeg vil da også gerne deltage, kunne være skønt med en hel dag til at snuse til din have, deltager med 3 lodder hilsen Ditte

    SvarSlet
  50. Tillykke med bloggens fødselsdag imorgen :D

    Delt på Facebook

    Hjerteligst

    SvarSlet
  51. Hej tillykke med 1 års dagen i morgen, vil gerne deltage. har nydt kaffen/ the i denne skønne skurvogn... så en overnatning ville ikke være så dårligt. Delt på Facebook.
    Mvh. Lene
    skovvang@fiberpost.dk

    SvarSlet
  52. Hej Anette
    Tillykke med 1-års dagen for din skønne blog, som jeg nyder hver dag.
    Jeg glæder mig også rigtig meget til at opleve din dejlige have - helst allerede til jul, men i hvert fald til næste sommer.
    Bedste hilsner
    Gitte Nielsen
    Vildbjerg

    SvarSlet
  53. Sikke en fin gevinst - jeg deltager gerne med 1 lod!
    Aase

    SvarSlet
  54. Jeg deltager gerne m 1 lod. Nyder meget at læse din blog, og bliver meget inspireret af din skurvogn! Joan

    SvarSlet
  55. Herligt med en have skurvogn og opstillinger som er meget i min smag, vi kommer og besøger haven annette

    SvarSlet
  56. Hej Anette. Jeg vil da frygtelig gerne overnatte i din romantiske skurvogn. Jeg regner med, at jeg har opfyldt kriterierne for at deltage med 3 lodder, så jeg vil se frem til den 26. September 2014 :-) Mange hilsener fra Husby

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ruth.
      Giveawayen er ovre, det var sidste år, da min blog havde et års fødselsdag. Men indlægget er populært, så derfor kan det ses som et af de 10 mest sete på min blog.
      Man kan altid se øverst i et indlæg, hvad dato det er postet. Kærlig hilsen Anette

      Slet