Overnatning / Glamping

fredag den 23. august 2013

Driverliv.


Ren afslapning på havebænken.


Killingerne vokser, leger og driver den af. Den store røde killing er blevet vild med mus og i går sad den med en halv rotte, uha, som den spiste med stort velbehag. Håber at det var en enlig omstrejfende rotte. Der er mange fornøjelser ved at bo på landet, dem med mus og rotter er jeg ikke begejstret for. Men det er kattene, synes dog ikke det er så spændende at de synes vi skal se deres bytter. 
2 af de store killinger er flyttet hjemmefra. Resten bliver boende.

4 kommentarer:

  1. Nej deres bytte gider vi ikke at se uf. Killingerne er søde.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde de små.
    Mus kan jeg gå med til men rotter nej tak.
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  3. Nå man ser killingerne ligge der så fredeligt. Så er det ikke lige man tænker på, at det er rovdyr ;-)- Jeg anede ikke, at en stor killing kan finde på, at tage kampen op med en rotte. Jeg håber det er den i beholder!
    K.Gro

    SvarSlet
  4. uha jeg har total fobi for det skidt... min frygt har altid været at kattene kom slæbende med deres bytte og ville ligge det foran min hoveddør.. heldigvis har det kun været små spidsmus, sådet går liiiige
    Diana

    SvarSlet