Overnatning / Glamping

mandag den 19. august 2013

Lavendelblomster ved legehuset.






Så blev den lille altankasse på legehuset fyldt op med lavendler. Det er havens eneste altankasse. Jeg er så glad for den lille fine altankasse, som har hængt på legehuset næsten siden det blev bygget for 23 år siden. Den oprindelige kasse som var indeni jernholderen var af tynd zink, men den er rustet væk, så smeden har lavet en ny i jern til til mig.
Legehuset er jo vores nærmeste "nabo" så jeg sørger altid for at der ser rart og indbydende ud, for både børn og voksne.
Legehusene er det første man ser når man kommer ind på gårdspladsen, og udsigten fra køkkenet er lige over på legepladsen.


Legepladsen badet i tidlig morgensol.


Bedet hvor der tidligere var lyserøde pæonvalmuer er nu plantet til med lavendel. Valmuerne hænger til tørre, så nu kommer posten snart med frø, til dem der har sendt mig kuverter.

9 kommentarer:

  1. Hvor er det altså et charmerende område omkring legehuset. Og lavendlerne klæder det smukt!

    SvarSlet
  2. Sikke et hyggeligt sted du har der ved legehusene.
    Det må være enhver barns drøm at lege der.

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot med legehusene og lavendlerne, legehusene har vi vist ikke set før, det ser vældig hyggeligt ud.
    Jeg har lagt billet ind på dine valmuer, men ikke sendt kuvert. Kan jeg sende mobilporto og min adresse på mail, eller skal du have frankeret kuvert?
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  4. Det er da et smukt legeområde. Prinsessen har mange timers dejlig leg i vente der, når hun bliver stor nok :-)

    SvarSlet
  5. Det må da være dejligt med et så sødt lille legehus med fine, slidte
    vinduer. Det giver en fantastisk sommerstemning med lavendlerne.
    Hilsen Jettemajken

    SvarSlet
  6. Det ser da bare helt uforskammet godt ud ;0) dejlig velkomst at få -det er da bare for hyggeligt !
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
  7. Hej Anette. Prøver lige at skrive for at se om det fungerer. Har du fundet ud af, hvad skoene hed. Hilsen Marianne. Ps. Nyder dine indslag hver dag.

    SvarSlet