Overnatning / Glamping

tirsdag den 13. august 2013

Kæmpe valmuer.




For et par år siden kom jeg forbi en blomsterbutik i Århus, hvor der stod nogle frøkapsler af valmuer, og de var kæmpestore. Jeg spurgte blomstermanden om det var en speciel sort, det mente han nu ikke. Jeg købte en enkelt stilk med kapsel, tørrede den og såede frøene sidste forår. Jeg fik også kæmpekapsler, de er så flotte i buketter. Så jeg har høstet egne frø og sået igen i år.
Jeg troede at med sådan en kæmpekapsel måtte der komme enorme, fyldte blomster, men de er helt enkle og fine.

6 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte og en dejlig farve.

    SvarSlet
  2. Den ser sart og fin ud. Du har vel de lilla CD valmuer, hvis ikke kan vi bytte :)
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  3. Jeg elsker jo valmuer. Så jeg kan ikke andet end værre begejstret, når jeg ser dine fine, hvide.
    Venlig Hilsen
    Jette

    SvarSlet
  4. Når du nu alligevel skal til at sende mig frø af de lyserøde valmuer, må du gerne sende en bette-smule med af disse, hvis du har overskud :)

    Ulla

    SvarSlet
  5. hej Anette

    Hvor er de fine Anette, dem ville jeg da også være interesseret i.
    Godt du havde en rigtig god dag på Pallisbjerg, billederne som du viste, kunne vi se at du havde fået den rigtige stemning frem, lige så god som den du er kendetegnet for hjemme ved dig selv.
    Vi kommer forbi dig på lørdag, når vi er på vej hjem fra ferie. Jeg glæder mig til at gense dit paradis.
    God dag, Anette op på gensyn.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia. I er velkomne, jeg glæder mig også til at se og snakke med jer igen. Knus

      Slet