Overnatning / Glamping

onsdag den 25. februar 2015

Mor og barn buketter i myntekander.

Jeg har lavet mor og barn buketter til min datter Signe og mit lille nye barnebarn. Buketterne er lavet med blomster i
gammelrosa og hvid. Der er bla. freesier i, for det kan jeg huske der var i de mor og barn buketter, jeg selv fik, da jeg fødte Signe.





De smukke kander til buketterne har jeg købt ved Drømmegaven. De har en fin farve der hedder vintage rose. 
Signe blev meget glad for både buketter og kander, de er i hendes yndlingsfarve.

Jeg havde fortalt Nana fra Drømmegaven, at jeg skulle bruge kanderne til mor og barn buketter. Hun tilbød at hvis nogle af mine læsere, skulle få lyst at købe nogle af kanderne fra Ib Laursen, ville hun give jer 20% rabat, hvis i , i rabatkodefeltet  nederst i indkøbskurven skriver frupedersen og klikker på anvend kupon.
Rabatten på 20% gælder til og med onsdag d. 4-3 2015





Myntekanderne fås i et væld af skønne farver. Jeg har flere kander, som jeg elsker at bruge til buketter og grene året rundt.

Dette billede er lånt fra Drømmegaven.

10 kommentarer:

  1. Tillykke med den lille nye pige i familien. Hun skal nok få lært at pynte, når noget af det første hun ser, er de søde kander med de dejlige buketter. Kan man få Garden Girl tøj i str. 0 år?
    Kh,Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Nej Garden Girl fås ikke så lille :-) de bukser Merle har, fik hun da hun blet 1 år, og dem kan hun stadig passe :-) Så dem må Alma arve og Merle må have nogle der er større.

      Slet
  2. Tillykke med endnu et barnebarn.... skønt med baby'er.....
    Skøn buket/ buketter - dejlig farver....
    - og flotte kander...jeg har også nogle stykker

    SvarSlet
  3. Smukke, smukke buketter! Jeg sidder og smiler ved Karens spørgsmål om Garden Girl fås i str. nyfødt :-)

    Tak for linksene (og jeg har lige skrevet en mail til dig om det ene link ...)

    Kærlig hilsen Nana

    SvarSlet
  4. Tillykke til både dig og din familie :o) Rigtig flotte buketter du har bundet - og så er det bare så flot at stille blomster i kander, det går jeg også ofte...og måskeeee man skulle overveje at købe en kande eller to hos Drømmegaven hihi, det er da et noget flot tilbud..... ;o) KH Trine

    SvarSlet
  5. Åhh så söta buketter och kannorna är verkligen fina och härliga färger också!
    Ha en skön vecka...
    Kram Titti

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med barnebarnet. Buketterne er så fine og hvor er det en god ide at give de søde kander med :-)
    Det er også sødt af Nana og tilbyde procenter. Jeg har en mintgrøn myntekande som jeg er ret glad for:-)

    SvarSlet
  7. Smukke, smukke buketter:-)
    Du er altså bare så god....

    SvarSlet
  8. Tillykke med lille Alma :-) Smukke "Mor-Barn" buketter i smukke kander!

    SvarSlet
  9. Hej Anette.Det var da rigtig smukke mor og barn buketter du har lavet...............og så i de dejlige kander fra Nana.
    Har selv nogle stykker.................men kan da godt bruge nogle til gaver.
    God dag Knus Jette

    SvarSlet