Overnatning / Glamping

mandag den 2. februar 2015

Hvor heldig kan man være.

Jeg var så heldig fornylig af vinde en giveaway hos Havets sus. Giveawayen var noget af det smukke nye porcelæn fra Green Gate, sponsoreret af Møllegården

Serien hedder Simone white. 

Det dejlige ved Green Gates ting er at alt kan mixes på kryds og tværs og ser fantastisk ud. 


Giveawayen bestod af en 1 liters kande 2 frokosttallerkner og en drikkekrus med låg, perfekt til at tage med ud i haven.


Jeg har bundet en smuk forårsbuket til den smukke kande, det fortjener den :-)


 Elsker de sart farvede blomster på denne årstid.


Så 1000 tak til både Havets sus og Møllegården for den fine gevinst.


Har du lyst, kan du se noget af det Green Gate porcelæn jeg har i forvejen, og hvor fint det passer sammen HER

7 kommentarer:

  1. Til lykke! Det er bestemt fint! Og buketten er helt vidunderlig :-)

    SvarSlet
  2. Hej Anette!
    Stort tillykke med den flotte gevinst! Det er simpelthen så sødt, smukt og rørende dejligt! Tak for de to link, har siddet med lettere løbende mundvand;-)
    Ha en rigtig god dag
    Kram og hilsen fra Anette

    SvarSlet
  3. Tillykke! Det er skønt at vinde noget smukt - jeg har jo lige prøvet det med Drømmegavens søde Mynte kander, så jeg taler som en erfaren kvinde :-)
    kh, Karen

    SvarSlet
  4. Hvor fint. Jeg er ved at rydde op i reolen fyldt med porcelæn fra flere generationer, så jeg tør slet ikke kigge. :o)))
    Hilsen Rita

    SvarSlet
  5. Så bliver det vist ikke mere tøset :-)

    SvarSlet
  6. Det ved jeg ikke Anette men du er godt heldig at modtage sådan en gevinst. Dette porcelæn passer bare super duper hos dig, og selvfølgelig har du bundet den helt perfekte buket til kanden.
    God aften.
    Anita

    SvarSlet
  7. Hvor ser det godt ud Anette. Smukke billeder og en rigtig smuk buket <3
    Stort tillykke og tusind tak fordi du linker til mig.
    Ønsker dig en rigtig dejlig dag.

    Knus Birgitte

    SvarSlet