Overnatning / Glamping

mandag den 16. februar 2015

Februar, året største fødsesdagsmåned hos os.

Februar er den måned, hvor vi har flest fødselsdage i vores familie. Det starter med min far, min mand, vores ældste datter, barnebarn og svigersøn. 

Min mands fødselsdag fejrede vi på Borbjerg Mølle Kro med et stort og lækkert ta selv kaffebord. Alt var hjemmelavet.
Der er stort ta selv kaffebord på kroen hver søndag.

Borbjerg Mølle Kro ligger i den smukkeste natur, og er virkelig en perle i det jydske.






Flotte opstillinger rundt omkring.


Kælderen under møllekroen er noget ganske særligt, man føler sig helt tilbage i tiden og øjene går på opdagelse. Meget charmerende og hyggelig stemning.



Vinkælder er der også, hvor man kan få et smuking ind til gennem et vindue.


Traditionen tro hejses flaget altid, når vi har fødselsdag.
Hvor var det dejligt for en gangs skyld ikke at skulle stå i køkkenet, men bare nyde :-)


Har du lyst kan du se meget mere om Borbjerg Mølle Kro HER

Borbjerg Mølle Kro er også at finde på Face Book HER

Et lille udpluk af det lækre kaffebord.

8 kommentarer:

  1. Ja fedt at være fri for selv at skulle stå i køkkenet. Det ser lækkert ud.
    Hos os er det januar, som er fødselsdagsmåneden. To sønner og et barnebarn + det løse en svigerinde og en søns svigermor. Nå ja og Arthurs fætter.

    SvarSlet
  2. Der ser hyggeligt ud! Og jeg kan bestemt godt forstå at du nød for en gangs skyld bare at kunne læne dig tilbage :-) Hos os er det april der er fødselsdagsmåned: Alle mine børn + min mand er født i april.

    SvarSlet
  3. Lyder som et dejligt sted :0) skægt som nogle måneder bare er fyldt op.. Her er det marts måned, der byder på mange fødselsdage..

    SvarSlet
  4. Det ser og lyder til at være rigtig hyggeligt.
    Tillykke med alle jeres fødselsdage.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  5. Bente Lund-Petersen16. februar 2015 kl. 21.55

    Ja, det er et rigtig hyggeligt sted, det er et besøg vær. Vi har været der et par gange.
    Stort tillykke med alle jeres fødselsdage

    SvarSlet
  6. Ja, Borbjerg Mølle Kro er rigtig fin. Jeg har været der til familiefest et par gange. Dejligt du for en gangs skyld kunne læne dig tilbage og nyde, i stedet for at yde! Og så sådan et hyggeligt sted.

    SvarSlet
  7. Det ser også super hyggeligt ud, kunne være en ide til en søndagstur :-) jeg så dig Anette i traileren til "Årets dejligste have" på TV 2 FRI, og det er vel fordi din have er en af de udvalgte til serien? Spændende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det nemlig :-)
      Ja der kan i godt køre hen en søndag, rigtig forkælelse.
      Kærlig hilsen Anette

      Slet