Overnatning / Glamping

tirsdag den 10. februar 2015

Kyllinger på eventyr.

Jeg har drømt om at lave nogle påskebilleder med påskekyllinger på. Nu har vi jo selv 2 stk.  8 dage gamle kyllinger, så de måtte være fotomodeller til mit lille projekt. Jeg havde lagt hø i en lille metalkurv, som kyllingerne skulle sidde i og se nuttede ud. Der kunne jeg så godt tro om igen, mere ustyrlige fotomodeller, skal man lede længe efter :-)


Det lykkedes at få taget 1 billede med en kylling i kurven, den anden var stukket af.


Det var den anden kylling heller ikke sen til, ud på opdagelse.


Store verden.


Hvad er det her for noget.


En form for siddepind, måske.


Slut på dagens eventyr. Tilbage i transportburret, så de kunne komme tilbage til deres mor i hønsehuset.


Du kan se HER hvordan de så ud 1 dag gamle.

Slet ikke til at stå for :-)



23 kommentarer:

  1. Men åh, så himla söta!!!

    Jenny

    SvarSlet
  2. Ikke så samarbejdsvillige, de to små eventyrer. Men du fik nu alligevel nogle gode billeder, fru Pedersen . VH. Carina

    SvarSlet
  3. Åh... hvor er de søde - det er nogle dejlige, livsbekræftende billeder - kan lige forestille mig hele seancen - ha-ha :)

    SvarSlet
  4. Nej små unger er ikke til at holde styr på, kun nyfødte babyer, de render ikke så langt den første tid :)

    SvarSlet
  5. Søde billeder også selv om modellerne havde andre planer.

    SvarSlet
  6. Griner.. Hvor er de bare skønne Anette :o)

    Kan lige se det hele for mig - det har ikke været nemt ;o)

    SvarSlet
  7. Hej Anette
    Det er nu nogle gode billeder du fik, selv om de små dunede "bæster" ikke helt ville som du.
    God aften.
    Anita

    SvarSlet
  8. :-) Det er faktisk endnu sødere med billeder af kyllinger på udforskning, end det ville være med kyllinger i kurv. De er SÅ nuttede!

    SvarSlet
  9. Hvor er de dog helt utrolig kære :-)
    Jeg har lige bestilt kyllinger selv, og hvis alt går vel, skulle de gerne flytte ind engang i april - det glæder jeg mig helt vildt til!
    Knus
    Signe

    SvarSlet
  10. Dejlige billeder. Godt der ikke også kom en kat som ville lege med.

    SvarSlet
  11. Hvor er de bare søde, slet ikke til at stå for, og skønne nysgerrige billeder:-)

    SvarSlet
  12. Ej, hvor er de dog kære! - Man får jo helt forårsfornemmelser af dine vidunderlige fotos :-)

    SvarSlet
  13. Yndigere påskebilleder kan man slet ikke forestille sig :-)
    kh, Karen

    SvarSlet
  14. Ejjje, hvor er det gode billeder:-)
    Sjovt, med ægte kyllinger!!

    SvarSlet
  15. hi hi - jeg ser kampen for mig - men det blev ihvertfald til dejlige påskekort :-)

    SvarSlet
  16. Hej Anette.Hvor er det bare nogle dejlige billeder af de to små kyllinger.
    De er slet ikke til at stå for.
    God dag Knus Jette

    SvarSlet
  17. Sikke nogle vidunderlige billeder,man bliver i forårshumør

    SvarSlet
  18. De er slet ikke til at stå for, hvor er de søde :-)

    SvarSlet
  19. Man kan da bare blilve i godt humør af at se disse to søde krudtugler - både i kurven og på havevandring.

    Kjærligst Hannemor

    SvarSlet
  20. Kære Anette.
    Hvor er det pragtfulde billeder du har taget. Det første billede er helt skønt.
    Vil du fremstille nogen til at sælge? Så vil jeg gerne købe nogle stykker til fødselsdagskort.
    Kærlig hilsen John og Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak , ja de er bare så søde. Jeg ved ikke om jeg vil have lavet flere kort, men jeg skal nok sige til hvis jeg gør :-)
      Kærlig hilsen Anette

      Slet