Overnatning / Glamping

onsdag den 5. februar 2014

Så har jeg igen været i gang med at støbe.

 

Denne gang i lidt større glaskugler, kageforme, og englehoveder i plastforme.


Diverse forme, smurt med olie indeni.


Betonen blandede jeg i trilletøren. 1 del cement og 3 dele sand, og så vand i til en passende konsistens.


Yngste datter var med, hun ville nemlig gerne have lavet noget betonpynt til sin egen have. Vi stod ude i vores garage, havde lagt plastic på gulvet, så er det nemmere at gøre rent bagefter.

13 kommentarer:

  1. Så trivelig å kunne gjøre slike ting sammen med sin datter.
    Ha en riktig fin dag begge to :)

    Vennlig hilsen Elisabeth

    SvarSlet
  2. Ej jeg er spændt på at se det færdige resultat, det må du love at lægge billeder ind af. KH Linda

    SvarSlet
  3. flinkinger
    gleder meg til å se
    nyt kvelden
    søte Anette
    klem Eli:)

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig også til at se det færdige resultat!

    SvarSlet
  5. Hold da op Anette, I er gået all in, fantastisk. Er det ligegyldigt hvilken olie man smør formene med ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ok tak, jeg tænker måske at prøve at lave lidt til haven når jeg er færdig med vores bygge projekter.

      Slet
    2. Ok tak, jeg tænker måske at prøve at lave lidt til haven når jeg er færdig med vores bygge projekter.

      Slet
  6. Spændende - der er mange muligheder, dejligt at blive inspireret!

    SvarSlet
  7. Flot flot jeg har også haft sådanne en hareform, men den er væk. Nu leder jeg med lys og lygte efter en i familien og andre steder . Jeg må eje sådanne en form

    SvarSlet
  8. Hvor er det dog flot. Hvad for en slags cement anvender du? Den i hobbybutikkerne er temmelig dyr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg bruger rapid cement fra byggemarkedet og støbesand fra grusgraven.

      Slet
  9. Hvordan får du kuglerne ud af lamperne? Smadre lampen?

    SvarSlet