Overnatning / Glamping

lørdag den 1. februar 2014

En tur på Formland.

I går var jeg en tur på Formlandmessen i Herning. Sikke en forårsstemning der herskede. Lækre løgblomster i potter og masser af afskårne. De skønneste ting og sager til haveelskere, det var mest dem jeg kiggede på. De skønne små drivhuse herunder, er fra det svenske firma Affari AB
Sådan et lille drivhus kunne de fleste nok finde plads til :-)






Overalt osede der af dejlig forårsstemning, den ene inspirende opstilling efter den anden. 

16 kommentarer:

  1. Det må være til mig det drivhus. Jeg har ikke noget og ved ikke om jeg skal flytte, så det vil være dumt at bygge et stort drivhus. Så et transportabelt lille smukt et, er lige mig :)

    SvarSlet
  2. Hej Annette
    Det er da en super god ide med den kønne overbygning til pallerammerne! Kan du huske, hvilket firma, det kommer fra? :) Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nina. Ja det kan jeg godt huske, det er fra det svenske firma Affari AB, linket ligger oppe i teksten over det øverste billede. Der er flere blomsterbutikker der forhandler deres ting. God weekend.

      Slet
    2. Tusind tak, Anette! Osse god weekend til dig.:) Nina

      Slet
  3. Skulle også have været en tur på merssen, men det må blive næste år. Det er så dejligt at gå rundt og blive inspireret.

    SvarSlet
  4. Skøøøønt drivhus og en skøn stemning omkring det. Jeg kunne også høre solsorte fløjte og bierne summe... ;o)

    SvarSlet
  5. Er lige kommet hjem derfra, og drivhusene er smukke, men meget upraktiske, da de er for høje til, at man kan komme ordentligt ned i bunden. Det mindste drivhus på første billede vil have en udsalgspris omkring 5000 kr. (Vi forhandler Affari).

    SvarSlet
    Svar
    1. E-N-D-E-L-I-G en der fortæller hvad katten de drivhuse koster. Jeg forelskede mig i de små lækkerier, da Claus Dalby lagde et link på for snart et stykke tid siden. Havde dog tænkt på netop det problem du her påpeger med, at det kan være vanskeligt at nå ned til planterne. Lige som jeg troede, at jeg havde fundet et lille egnet færdiglavet hyggeligt et af slagsen. 5000 kr. for det lille er nu også en slags penge ;) Du milde makrel.

      Slet
  6. Spændende fotos fra messen :-)

    SvarSlet
  7. Godt at høre at du har haft en god tur til Formland. Da jeg var der i august, var jeg ret skuffet. Og her i januar har jeg i stedet besøgt Design Trade i Bella Centret. Men jeg lærte Affari (som jeg også forhandler) at kende i Herning. Og det var godt :-)

    SvarSlet
  8. Lyder som en skøn inspirationstur med forårsstemning lige hvad man har brug for.

    SvarSlet
  9. Der ville jeg også gerne have været - men det blev det ikke til. Så tak for dine dejlige billeder!

    SvarSlet
  10. Sjovt jeg var der også og kom i forårs humør

    SvarSlet
  11. Hej Anette.Det må have været et rent slaraffenland for dig med alle de skønne ting
    Der ville jeg godt have været med.
    God søndag til dig knus Jette

    SvarSlet
  12. Hej Anette, har også besøgt formland og ganske rigtigt, så har Affari og mange andre, skønne produkter, men desværre må jeg give Nana ret, jeg syntes at det er gået meget tilbage for formland i forhold til tidligere. En del af de udstillere jeg gerne ville besøge ( de sjove, nytænkende og anderledes ), var der ikke, de deltog i stedet på Design Trade i Bella Centeret, så min tur går dertil næste gang. Det er brand ærgeligt at det går sådan, at alt det sjove trækker østpå øv øv øv. Kh Margit

    SvarSlet
  13. Hvor er det altså hyggeligt det lille drivhus, og gode sager du viser fra formland:-)

    SvarSlet