Overnatning / Glamping

lørdag den 15. februar 2014

Prinsessen fylder 1 år.

Så er det i dag et år siden, at vi blev bedsteforældre til verdens dejligste lille guldklump. Tiden går så hurtigt og hun er blevet så stor.

Den stolte bedstemor.


Prinsessen blev døbt Merle, et sødt navn til en sød pige.
Du kan se indlæg fra barnedåben HER, dåbsfesten HER og kagebordet HER


 Merle nyder sommeren i bedstemors hængekøje.


 Merle fik lært at plukke blomster.


Bedstemoren hængte en gynge op, til stor glæde.


Nisse Merle.


Tillykke med din 1 års fødselsdag Merle.


Altid glad og mild. 
Børnebørn er livets største gave.

21 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, så ved jeg hvad jeg har i vente :-). God fødselsdag til jer alle :-)

    SvarSlet
  2. Skønt at se at hun allerede er glad for haven... :o)
    Stort tillykke med den skønne prinsesse.

    SvarSlet
  3. hvor er hun skøn, ja - Anette ;-) dejligt med børnebørn, mit barnebarn bliver 2år til April.....så jeg føler med dig.

    SvarSlet
  4. Hvor er hun da bare skøn og lækker, måtte lige vise min datter disse billeder, øjjj altså:-) skønt billede af jer begge og Stort TILLYKKE med Merle.

    SvarSlet

  5. Neeeej hvor er hun dejlig - Tillykke til Marle med det første års fødselsdag. Tænk en gang at det er et år siden du lagde billeder på og fortalte, at guldklumpen var født.
    God aften .
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
  6. Godaften Anette.Tillykke med din lille guldklump.Dejligt med børnebørn..........har to drenge på 4 og 7 år.
    Dejlige billeder af Merle.
    God weekend knus Jette

    SvarSlet
  7. Tillykke med den lille Merle, ja tiden går hurtigt. Min bliver først tre uger på tirsdag, men så skal jeg også besøge ham :)
    Knus

    SvarSlet
  8. Sikke en skøn lille Merle!

    SvarSlet
  9. Tillykke med Merle, hvor er hun altså lækker. Børnebørn er bare noget af det bedste :-)

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med den skønne Merle, hun er da en lille perle ;)

    SvarSlet
  11. Tillykke med barnebarnet, hvor er hun dejlig. Sikke flotte dekorationer og kager i fik til barnedåben.

    SvarSlet
  12. Til lykke med Merle! Hvor er hun sød! Godt at du kan lære hende at plukke blomster. Det lærte min mormor mig, og det har jeg haft meget glæde af siden :-)

    SvarSlet
  13. SÅ FINE <3
    OG FOR EIT FORTRYLLEND NAVN
    BARNEBARN ER LIVETS DESERT
    KLEM ELI:)

    SvarSlet
  14. Skønne billeder af guldklumpen :0)
    Du skriver at børnebørn er livets største gave - bedsteforældre er heller ikke af vejen ;0) og jeg forestiller mig at du er en skøn bedstemor, der tager dig tid til at være sammen med hende.. dejligt for både barn og forældre..
    Ha' en dejlig søndag
    KH.

    SvarSlet
  15. Til lykke med prinsessens første fødselsdag,

    SvarSlet
  16. Hej Anette

    Stort tillykke med jeres lille prinsesse, det er helt utroligt hvor stærk tiden går. Et helt år er gået siden du stolt viste billeder af bedstemor og lillepigen. Det er ikke til at forstå. Tiden løber hurtig.
    Inden du ser dig om vil hun også være med til at støbe beton og være med i alle de andre herligheder du har gang i.

    God søndag.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  17. Gratulerer med dagen :D
    Ja barnebarn er virkelig livets dessert.

    Ha en riktig fin dag.

    Vennlig hilsen Elisabeth

    SvarSlet
  18. Hjertelig tillykke med den lille solstråles 1 års fødselsdag.
    Merle er et pragtfuldt navn.

    Hvor skal I to hygge jer sammen med alt det kreative og jeres mange dejlige huse og gemmesteder. Tror du ikke, at Merle skal ha` sit helt eget legehus, hvori hun kan servere betonkager for bedstemor?

    Det må være skønt, at være bedstemor.

    Tillykkehilsner fra Mors

    SvarSlet
  19. Tillykke med Merle hun ser sød og mild ud. Ja, det er dejligt at være bedsteforældre.
    Knus.

    SvarSlet
  20. Hej Anette.
    Tak for de dejlige billeder af Merle og tillykke med hendes første fødselsdag.
    Dejligt at se at hun allerede er din "lille hjælper", det giver sådan en god kontakt livet igennem.
    Jeg har selv den store glæde, at mine børnebørn på 12, 14 og 17 år stadig kommer her på weekend ret ofte.
    Mit livs dessert er dog min dejlige kæreste, som jeg desværre mødte ret sent i livet.
    Mange hilsner fra Eliane

    SvarSlet