Overnatning / Glamping

søndag den 2. februar 2014

Flytbart havehus.

 Prøv engang at se denne gamle campingvogn, forvandlet til lækkert havehus/overdækket terrasse. Campingvognen blev inden forvandlingen brugt til hønsehus. 
Nu står den hos firmaet bovictus. De forhandler brugskunst fra spændende mærker bla. KJ Collection og Villa Collestion. Du kan besøge bovictus HER Jeg så den på Formland messen.


Hele den side med døren er fjernet, alt indmad taget ud. Så er der ellers malet og tapeseret og lagt ny gulvbelægning. Og så er den indrettet med de fineste ting fra KJ Collection.








Sådan en campingvogn, kunne jeg rigtig godt tænke mig at indrette, til en oase i haven. Der er næsten ingen grænser for hvordan den kan males og indrettes. Spiseplads, tesalon, udekøkken, soveværelse, læsestue, potteskur, havestue, uha godt ikke alle drømme går i opfyldelse, for så kunne jeg få hele haven fyldt op med gamle campingvogne :-)

Når efteråret nærmer sig, kan den køres ind i laden til vinteropbevaring.

17 kommentarer:

  1. Ja den er flot, det er lige noget for dig, men det kan godt være, at det er godt at ikke alle drømme går i opfyldelse :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Når Havnefesten i Bork er slut til sommer tror jeg du kan få op til flere campingvogne for at fjerne dem ;-), hvis lysten stadig er der.

    SvarSlet
  3. Nej hvor sødt. Skynder mig at se væk!!

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin! Sådan en får jeg også helt lyst til at eje, har desværre ikke noget sted til vinteropbevaring, så det må vist blive ved drømmen.

    SvarSlet
  5. nej sikken en sjov ide, bliver helt fristet

    SvarSlet
  6. Den er flot:)
    Nu har du jo en stor have og den er ikke fyldt op endnu og du er tilmed så flittig med at holde alt pænt med maling, buketter, duge m.m. Men du har ret det er en balancegang så det ikke bliver overfyldt med gamle vrag;o)

    SvarSlet
  7. Hej Anette - det er da lige noget for dig :-)

    SvarSlet
  8. Flot indretning, kan tænke det lige var et projekt for dig :-)

    SvarSlet
  9. Hej Anette.Kan godt forstå at du er fristet med den gamle campingvogn........sådan en kunne du nok få pyntet flot op.Sjov ide.
    Mange skønne ting som jeg da godt kunne falde for.
    Godaften knus Jette

    SvarSlet
  10. Stort arbejde, men perfekt til en lille overdækket terrasse. Det må næsten gøre arbejdet værd :-)

    SvarSlet
  11. Ja den var virkelig hyggelig, og sikke mange, der lige måtte have et billede af den - også mig. God ide´, og i øvrigt en fin stand. Sikke mange fristelser, det var svært at holde checkhæftet i tasken!

    SvarSlet
  12. Sikke fin den er ;0) du må "nøjes" med at nappe lidt af ideerne fra indretningen ;0)
    Det er i øvrigt dejligt at komme lidt ud på messerne og suge til sig af inspiration - og lige nu - forårsstemningen.. uhm..

    SvarSlet
  13. Det ville ikke undre mig, hvis der pludselig stod en campingvogn hjemme ved dig :-). En ting er sikkert, du skulle nok få den til at falde naturligt ind i haven, gemt i et romantisk hjørne med lidt hængepil, der kan suse i vinden og masser af digitalis i vildt flor, samtidig med at kolpekaffen sender liflige dufte ud sammen med dit hjemmebag......uhm......hvornår skal jeg komme ;-)

    SvarSlet
  14. Det ville ikke undre mig, hvis der pludselig stod en campingvogn hjemme ved dig :-). En ting er sikkert, du skulle nok få den til at falde naturligt ind i haven, gemt i et romantisk hjørne med lidt hængepil, der kan suse i vinden og masser af digitalis i vildt flor, samtidig med at kolpekaffen sender liflige dufte ud sammen med dit hjemmebag......uhm......hvornår skal jeg komme ;-)

    SvarSlet
  15. Hvad skulle vi gøre uden dig her på bloggen med alle de gode ideer du kommer med..
    Stort 5 - tal til dig... Det ender jo med at vi må køre nordpå for at se din have og alle dine gode ideer...

    SvarSlet
  16. Så den "live" på Formland messen i weekenden, den er så sød...

    SvarSlet