Overnatning / Glamping

mandag den 29. februar 2016

Vandkande gul som solen.

Jeg har moret mig med at flytte lidt rundt på min gule Lungo vandkande, for at finde ud af hvor den skulle stå. Den ligner en gammel madam gul kaffekande, og den kan rumme hele 12 liter vand. 

På havebordet imellem legehusene, sammen med potter med gule minipåskeliljer og erantis, som jeg har gravet op i haven.


I læhegnet sammen med en flok erantis der smiler til solen.


På  det gamle grønne havebord på den overdækkede terrasse.


Mellem en flok erantis på gårdspladsen, med gæssene i gåsegården i baggrunden.


En ting er sikkert,uanset hvor den står, får den det helt store smil frem med sin glade farve.

Lige nu står den på bordet ved legehusene, så kan den ses fra hele gårdspladsen og inde fra køkkenet.



Skulle du få lyst til en Lungo vandkande fås den HER, og i flere farver.

5 kommentarer:

  1. Den kande kan da få forårs smilet frem :-)

    SvarSlet
  2. ja man da ikke i tvivl om hvor vandkanden er. En dejlig farve som kun kan skabe glæde og smil på læberne.
    Formen på vandkanden er så dejligt og ja den sætter minder igang :-)
    om de første kopper kaffe med mælk og sukker hos min bedste mor som havde en madamblå kande og stoffilter :-)
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
  3. Man risikerer da ikke, at man ikke kan finde den kande! Jeg sværger til zinkkander, men den er da meget sød med sin madamfacon.

    SvarSlet
  4. De er så sjove de kander med deres facon. Du har ret den kan ses alle steder fra med sin farve. Det lyser op blandt alt det mørke jord og de nøgne grene.

    Rigtig god dag
    Charlotte

    SvarSlet
  5. Kære Anette.
    Den er rigtig fin alle steder:)
    Dejligt med lidt humor.
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet