Overnatning / Glamping

torsdag den 18. februar 2016

Liggestole og hvide liljer.

Liggestole i flimrende skygge og duften af hvide liljer, kan man godt drømme om på en hundekold dag som i dag.


Jeg har efterhånden en del hvide liljer i haven, især i den hvide have, og i dens nærhed. Forskellige sorter der afløser hinanden, så der er hvide liljer i mange uger.



Smukke og duftende.


Ved skurvognen er der også plantet hvide liljer, for at forlænge indtrykket af den hvide have og binde det hele lidt sammen.


Alt hvidt bidrager til stemningen i den hvide have.


Lige nu ligger liljerne og venter lige under jordoverfladen på mildere vejr, så de kan skyde op og blive til vidunderlige blomsterflor. Eneste slange i liljeparadiset, er de røde liljebiller, men dem er jeg over med hård hånd, for de skal ikke ødelægge min liljeglæde.



8 kommentarer:

  1. Jag älskar liljor av många olika slag. Men de där fulingarna till baggar de Hatar jag. Önskade man kunde hitta nåt medel mot dom. det är ju stört omöjligt att klämma ihjäl dom alla.
    Ha en fin helg
    kram Meta

    SvarSlet
  2. Kæreste Anette, hvor er det nogle vidunderlige billeder af hvide liljer. Man fornemmer varmen og solen. Hvis jeg boede lidt tættere på dig, så ville jeg besøge dig hver måned, for din have er smuk på alle tider. Jeg husker, da vi besøgte dig et forår, hvor der var 1000 narcisser der blomstrede, det var et vidunderligt smukt syn.
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet
  3. Vidunderlige smukke billeder, med en vidunderlig og afslappet stemning:-) Kunne altså godt sidde i en liggestol nu og indsnuse duften:-))

    SvarSlet
  4. dejlige og vidunderlige billeder. Det er så kønt i den hvide have og det er dejligt at tænke på at lige om lidt så stråler den hvide have igen og de hvide smukke liljer står atter i blomst. Så må vi håbe på at der vil være dage hvor man i solen og skyggen kan tage sig en lille lur midt i havebarbejdet
    Fortsat god dag til dig Anette
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
  5. Skønne billeder. Ja det er næsten ikke til at vente, men heldigvis er der rigtig mange skønne ting vi skal se og opleve inden liljerne. God weekend til dig i det vestjyske. Kh Hanne fra Kalvehave

    SvarSlet
  6. Lige sådan nogle billeder på en dag som i dag, som man kan drømme sig hen til varmere tider i.
    Glæder mig til den tid igen kommer.
    God weekend
    Kh Birgitte

    SvarSlet
  7. Suk. Synes der er længe til! Men nu begynder forårsløgende da i det mindste at røre på sig, så vi kan komme videre i teksten!
    God weekend, Henrik Havehjerne

    SvarSlet
  8. Hej Anette. Det var nogle dejlige billeder at se på. Jeg glæder mig også meget til at alting springer ud og blomstrer. Det bliver dejligt, når vi får noget varme og fuglene synger og insekterne summer og vi kan gå rundt ude og bare nyde det hele. :)

    SvarSlet