Overnatning / Glamping

lørdag den 6. februar 2016

Formland - ARTbyKobber

Jeg har været på Formlandmessen, sammen med Karin fra Haveshoppen, hvor Karin fik købt ind til foråret. Vi var inde at hilse på ARTbyKobber, hvor Haveshoppen får alle de forkobrede planter og fine sager fra.

De havde et flot udvalg med på messen, og vi fik en rigtig god snak, om hvad vi kunne sende til forkobring, uha der er mange spændende muligheder.

Smukke æg i forskellige størrelser.


Dahliahoveder.


Et lille kig på noget af standen.


Jordbær.


Æg med hul, brugt som små vaser.


Karin og ARTbyKobberpigen.


Haveshoppen er eneste online forhandler af ARTbyKobber. Udvalget kan ses HER.

I de perioder hvor Fru Pedersens have er åben, kan tingene købes i Haveshoppens fysiske skurvognsbutik, som ligger i haven.
Fru Pedersens haves åbningstider kan ses HER

14 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med deres fine ting - har selv en hyacint og en mistelten, men er næsten nødt til både at anskaffe påskeliljer, dahliaer og jordbær!

    SvarSlet
  2. åh hvilke flotte ting derfra. Jeg synes de er så flotte. Jeg har buskbom hjertet, hvilket jeg er så glad for. Men æggene, og dem med hul i, og ja Dahlia, jamen også jordbærene ....
    åh ...

    SvarSlet
  3. Køre Anette. Det ser ud til at have været en inspirerende tur på formland. Fantastiske æg du har fotograferet... Det bliver flot til påske med alt det nye, jeg glæder mig allerede til at se hvor flot du kan lave det i haven. Kærligst Merete

    SvarSlet
  4. Hej Anette.Det er altid dejligt ar besøge sådanne steder og blive inspireret.Smukke forkobrede ting........er vild med den skønne dahlia.
    Jeg må ønske mig den til min fødselsdag.
    God weekend Knus Jette

    SvarSlet
  5. Smukke ting og specielt dahlia hovederne er jeg helt vild med :-)

    God weekend

    SvarSlet
  6. Jeg var også forbi deres stand på Formland i dag - det var dejligt at se tingene live - og de er endnu smukkere i virkeligheden! Jeg var vild med magnoliaerne og dahliaerne - og alt det andet! Der er i hvert fald grundlag for mange fødselsdagsønsker der!

    SvarSlet
  7. Kan du lige tingene fra ARTbyKobber, så kig forbi Haveshoppens facebook side. Der er lige nu en konkurrence om at vinde en dahlia fra ARTbyKobber. Konkurrencen løber frem til 28. februar 2016.

    SvarSlet
  8. Jorbær...
    hold da op, at de kan lave til hårde kobber ting er utroligt

    SvarSlet
  9. Hvor ser det helt fantastisk ud Anette. Utroligt hvad der kan lade sig gøre.Pludselig kan man forevige rigtig mange smukke ting. Er vild med æggene. Helt fantastiske.
    Må sige at det er godt jeg ikke er på sådan en messe. Tror jeg ville få hjertestop af alle de smukke ting :)))))))

    Rigtig dejlig søndag
    Charlotte

    SvarSlet
  10. Lækre lækre sager, og alligevel hitter æggene her, og de små æggevaser er utroligt skønne.
    Tak for kigget og dejlig søndag:-)
    Hilsner Anette

    SvarSlet
  11. Sikke fine ting - spændende at se noget af det i DIN have;-)

    SvarSlet
  12. Vi snakkede også med Art by Kobber. Jeg er helt vild med æggene. Jeg har givet Haveshoppen lidt linklove i mit indlæg i dag :-) Man bliver jo komplet ør af at gå rundt blandt så meget derude. Ib Laursens blomstrede tekopper.... Chic Antique og deres fine, sarte og alligevel rustikke ting.... B Greens potter... Uha...
    Kærlig hilsen, Karen

    SvarSlet
  13. Jeg er da vild med de der kobberting, og nu har jeg bestilt en påskelilje og et hyacintløg, selv om det er udsolgt !!! ( i håb om at butikken får flere hjem, man må jo være optimist :-)

    SvarSlet