Overnatning / Glamping

onsdag den 17. februar 2016

På besøg hos Tjiller Tjaller, romantik og lopper.

Et sjovt navn til en herlig butik og indehaver. Tjiller Tjaller er romantik, lopper og brugskunst, beliggende i Holstebro. Jeg har længe ønsket at aflægge stedet et besøg, og i dag lykkedes det. 



Tjiller Tjaller har et meget stort og flot udvalg i jern til haven, og det var lige netop grunden til at jeg havde ønsket at komme forbi. Jeg skal nok vise en dag, hvad det var jeg sådan havde ønsket mig :-) Hele haven er showroom, og kælderen under huset er fyldt med spændende ting og sager.



Det bugner af spændende ting og sager på hylderne. Nyt og gammelt i skøn forening.



Du kan besøge Tjiller Tjallers Face Book side HER der kan du se meget mere.


7 kommentarer:

  1. Godaften Anette.Altid dejligt med sådanne forretninger.
    Og spændende ting du viser.
    Ærgerligt at forretningerne ikke havde åbent da vi besøgte Holstebro efter et besøg i din have........det var en søndag.
    Men nogle af de rust ting kunne jeg da godt tænke mig.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
  2. Kære Anette
    Tusind tak for besøget i dag, det var en dejlig overraskelse. Tak for snakken og sparket mht. at få lavet nogle videoindslag.
    Tak for blogindlægget og de pæne ord. Jeg glæder mig til næste besøg i din oase.
    Ser frem til at du afslører dit køb ;-)
    Kærlig hilsen Fru. TjillerTjaller
    Lægårdvej 13, Holstebro

    SvarSlet
  3. Kære Anette
    Tusind tak for besøget i dag, det var en dejlig overraskelse. Tak for snakken og sparket mht. at få lavet nogle videoindslag.
    Tak for blogindlægget og de pæne ord. Jeg glæder mig til næste besøg i din oase.
    Ser frem til at du afslører dit køb ;-)
    Kærlig hilsen Fru. TjillerTjaller
    Lægårdvej 13, Holstebro

    SvarSlet
  4. Vad härligt att få lite tips till en kommande resa till Danmark.
    Bäst att ha stora plånboken med ser jag
    Ha ett fint slut på veckan
    kram Meta

    SvarSlet
  5. Uha det ser spændende ud. Der er godt nok masser af lækker sager:)

    Rigtig dejlig dag
    Charlotte

    SvarSlet
  6. Mange flotte ting. Bruktbutikker er gøy!
    Hilsen Ingeborg fra fruhaldshage.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Det ser godt nok spændende ud. Jeg må da vist se om jeg ikke kan nå et lille smut til Holstebro en dag, der er jo ikke så langt, her fra højskolen

    SvarSlet