Overnatning / Glamping

onsdag den 3. februar 2016

Hvor er jeg heldig.

Jeg har vundet en stor gul kande fra firmaet Ib Laursen,  da de havde en konkurrence om den flotte gule kande på FB. De har jævnligt konkurrencer med flotte gevinster, og denne gang var jeg heldig. 1000 tak Ib Laursen.

Ib Laursen er et firma med spændende ting og sager til hus og have, og i morgen skal Karin fra Haveshoppen og jeg besøge dem på Formlandmessen i Herning, det glæder vi os til. Så skal vi have købt ind til forårs sæsonen i Haveshoppen.




Jeg har bundet en buket til kanden af hvide og gule forårsblomster.



Knitrende sprød og velduftende, uhm...


16 kommentarer:

  1. Så häftigt.vackert gul.och så fin till buketten.
    grattis.
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvarSlet
  2. Vilken härlig bukett! Känner ända hit hur ljuvligt den doftar. Måste glåmig köpa mimosa när jag kommer hem....och de passade jättebra i den fina kannan.

    SvarSlet
  3. Hej Anette. Tillykke med den flotte kande og hvor er det en smuk buket, du har lavet. Det er rigtig forårsagtigt og kan lige forestille mig, hvor godt den dufter.

    SvarSlet
  4. kæres Anette. Tillykke med den fine kande. Den kan da kun skabe glæde så en dejlig farve og den ser bare flot ud med den flotte forårsagtige buket. Skønne blomster.
    Hvad hedder de gule små blomsterklaser, som ligner små pompom kugler eller små kyllinger?
    Er spændt på hvad haveshoppen viser fra Ib Laursen, for deres kataloger ser bare lækre ud :-)
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er mimoser. Det er første gang jeg har købt dem til en buket, men bestemt ikke sidste :-)

      Slet
    2. det kan jeg godt forstå de passer bare så godt ind. Det er som om de samler det hele lidt, så du vil jeg holde øje med nede ved min blomsterdame
      Kh
      Kirsten

      Slet
  5. Dejlig kande, dejlige blomster :-) Jo, du er heldig. Men jeg har læst det valgsprog, som Claus Dalby har som bundtekst i sine mails, og det er, at held opstår der, hvor flid og mulighed krydser hinanden :-) Vi er på Formland lørdagnfor at kigge.
    Kh, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er et dejligt valgsprog. Så ses vi måske, for jeg kommer derned igen lørdag :-)

      Slet
    2. Det ville bare være så hyggeligt!

      Slet
  6. Ja der var du da heldig, sikke en skøn farve.
    Det bliver spændende, at se hvad I finder til Shoppen

    SvarSlet
  7. Tillykke med den lækre kande! buketten er bare skøn den dufter næsten ud gennem skærmen:-) God fornøjelse på formland, det bliver spændende at se hvad i kommer hjem med.
    God dag kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  8. Helle Aagaard, Sydfyn4. februar 2016 kl. 08.46

    Tillykke igen Anette med din fine gevinst og hvor er du altså heldig også at bo lidt tæt på Herning når nu der sker så mange skønne haveting der i disse dage...tænker bla med en vis har Dalby.
    knus og jubiii de lover sol i dag - den skal bruges kh Helle Aagaard, Sydfyn

    SvarSlet
  9. Nøj hvor er du heldig, super fin kande! Jeg elsker den fine buket du har bundet, man kommer rigtig i forårshumør :-)

    SvarSlet
  10. Hej Anette.Tillykke med din gule kande...........men sikke da en smuk forårsbuket du har lavet.Man bliver i helt godt humør af synet.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
  11. Tillykke med gevinsten, den passer jo helt perfekt til mange af forårets buketter :-)

    SvarSlet
  12. Tillykke med din gevinst:)
    Hvor har du sat kanden smukt op med de skønneste matchende nuancer.
    Det ser fantastisk ud. Rigtig skøn og inspirerende messe.

    Charlotte

    SvarSlet